Stiri

Cate comenzi fac abonații Genius pe eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful

Reading Time: 2 minute

Clienții Genius au de acum acces în timp real, direct în contul lor de client, la informații legate de economiile pe care le fac în cele patru aplicații de ecommerce- eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful. Astfel, utilizatorii pot vedea cât economisesc în fiecare dintre cele patru aplicații, dar și cât reprezintă economiile cu livrarea gratuită sau cele rezultate din oferte exclusive de care beneficiază cu Genius.


„De la introducerea în patru aplicații, clienții Genius au fost foarte activi, comandând orice, de la cumpărăturile zilnice până la articole fashion sau mâncare de la restaurantele favorite, cu ajutorul abonamentului anual sau lunar, și profitând de livrarea gratuită și ofertele exclusive. În tot acest timp utilizatorii Genius au făcut economii considerabile, iar acum sunt vizibile și în contul lor și credem că acest lucru îi va ajuta să observe și mai ușor beneficiile și să își planifice mai bine bugetele. Până acum, un sfert dintre clienții care au un abonament activ Genius au comandat produse din cel puțin două dintre cele patru aplicații diferite de shopping,” a spus Andrei Șercanean, VP ecommerce services eMAG România.

Economie de 147 de lei


Un client activ în toate cele patru aplicații plasează, în medie, 15 comenzi pe lună și economisește 147 de lei din transport gratuit și oferte exclusive. Un astfel de client Genius plasează într-o lună șase comenzi pe eMAG, patru comenzi pe Tazz, trei comenzi pe Freshful și două comenzi pe Fashion Days. De la extinderea în patru aplicații, în vara anului trecut, clienții Genius au economisit, în total, peste 140 de milioane de lei.


Din punct de vedere geografic, clienții care au economisit cel mai mult cu Genius în patru aplicații în această perioadă se află în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov.


În luna aprilie, clienții beneficiază de următoarele oferte exclusive:
• Până la 20% reducere la comenzile plasate pe eMAG la articole vestimentare și produse din categoria consumabile;
• Până la 30% reducere la comenzile plasate pe Tazz, la o selecție de restaurante și magazine partenere;
• Până la 30% reducere la comenzile plasate pe Fashion Days pentru o selecție de articole vestimentare de la branduri premium;
• 20% reducere la o selecție de produse și un coș gratuit cu produse în valoare de 100 de lei oferit la prima comandă efectuată pe Freshful, primul hipermarket 100% online.


eMAG a extins serviciul Genius în patru aplicații în vara anului trecut, menținând costul neschimbat al abonamentului, de 99 de lei. De asemenea de la începutul acestui an, abonamentul este disponibil și lunar, cu aceleași beneficii ca cel anual, în patru aplicații de ecommerce, la preț de 19,90 de lei.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

2 zile ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago