Business Stiri Tech

Ce-și dorește cumpărătorul digital

31 iul. 2020 2 min

Ce-și dorește cumpărătorul digital

Reading Time: 2 minute

HP lansat un program global destinat partenerilor din canalul de vânzări, care își propune să contribuie la dezvoltarea acestora și să îi susțină pentru a putea oferi noi experiențe clienților finali. Inițiativa „HP Amplify” oferă informații și instrumente de colaborare necesare pentru a genera creștere și pentru a ține pasul cu transformările digitale și comportamentul de cumpărare în continuă schimbare al clienților. Pentru partenerii comerciali, noul program va fi disponibil începând cu 1 noiembrie 2020, în timp ce pentru retaileri, tranziția se va face începând cu a doua jumătate a anului 2021.

„Cumpărătorul actual așteaptă experiențe simplificate, automatizate și personalizate. Pentru a performa în acest mediu volatil – în care datele sunt noua monedă – trebuie să ne raportăm la clienții noștri ca indivizi, nu ca piețe pe care activăm”, a adăugat Christoph Schell, HP Chief Commercial Officer.

Trei piloni

Clienții și-au schimbat considerabil modul în care analizează și apoi achiziționează soluții de tehnologie, dar și felul în care interacționează cu brandurile, cumpărând mai multe produse și servicii online, prin platformele partenere și marketplace-uri. În același timp, tehnologia și transformarea digitală avansează într-un ritm amețitor, iar modelele de afaceri nu se mai bazează pe simple tranzacții, ci pe relații contractuale.

HP Amplify se concentrează pe trei piloni: performanță, dezvoltarea capabilităților și colaborare, fiind conceput pentru a permite strategii progresive de piață care se bazează pe o combinație de modele de vânzare tranzacționale, contractuale și hibride.

Modelele tradiționale de vânzări, dar și de recompensare a partenerilor au fost îmbunătățite. Noul program va recompensa în continuare partenerii ținând cont de obiective și volum, dar va adăuga și indicatori care vor măsura eforturi strategice ale partenerilor, de la volum, la valoarea medie a vânzărilor și retenția conturilor.

Dincolo de veniturile din vânzări, programul HP Amplify îi recompensează pe partenerii care investesc în creșterea capabilităților pentru a rămâne competitivi într-o lume dominată de e-commerce și de experiențe digitale. Astfel, cu cât își vor perfecționa competențelor digitale, de furnizare a serviciilor și a experiențelor e-commerce/omnichannel, cu atât vor avea acces la mai multe beneficii.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: