Stiri Business Companii

Cel mai valoros luptător UFC din lume și om de afaceri, Conor McGregor  – noul ambasador de brand al XTB

21 sept. 2022 3 min

Cel mai valoros luptător UFC din lume și om de afaceri, Conor McGregor  – noul ambasador de brand al XTB

Reading Time: 3 minute

XTB, compania cunoscută ca fiind unul dintre cei mai buni și de încredere brokeri pe bursele internaționale, tocmai a început o nouă campanie globală pentru oferta sa de investiții.

Noul ambasador al brandului XTB, Conor McGregor, campion UFC la mai multe categorii de greutate, antreprenor și simbol mondial în afaceri și în sport,  apare în spoturile publicitare XTB.

În  noua sa campanie, XTB dorește să evidențieze că investițiile în diferite tipuri de active sunt accesibile oricui.

De asemenea, XTB oferă clienților săi instrumente care facilitează intrarea în lumea investițiilor: o platformă intuitivă de investiții online – xStation, analize de piață zilnice, precum și numeroase materiale educaționale, inclusiv webinare live care explică cele mai importante evenimente investiționale ale zilei.

XTB promovează o gamă largă de soluții de investiții pentru categorii variante de persoane interesate de tranzacționare.

Conor McGregor, în calitate de nou ambasador al brandului, explică în videoclipurile publicitare că, datorită soluțiilor XTB, acest domeniu este accesibil nu doar investitorilor experimentați din piață.

Platforma xStation, multi-premiată la nivel global pentru ușurința în utilizare și multitudinea informațiilor necesare investitorilor pe care le oferă, permite utilizatorilor să investească cu ușurință în diverse tipuri de active și este concepută pentru a satisface atât nevoile investitorilor începători, cât și nevoile investitorilor cu experimență.

Irina Cristescu, General Manager al XTB România, precizează că: „Piața de investiții s-a schimbat continuu în ultimii ani, iar această tranziție a fost accelerată semnificativ în ultima perioadă. Volatilitatea piețelor și îngrijorările cu privire la creșterea inflației i-au făcut pe oameni să caute alternative de investiții.”

”De asemenea, creșterea interesului pentru informarea online și creșterea utilizării instrumentelor digitale, în timpul pandemiei, a dus la un interes tot mai mare pentru utilizarea platformelor online și a aplicațiilor mobile, inclusiv pentru investiții. De aceea, subliniem ușurința utilizării platformei XTB, disponibilă și pe dispozitivele mobile pentru a vă gestiona investițiile oriunde și oricând”, explică Irina Cristescu.

Videoclipurile publicitare folosite în campanie au fost filmate la Dublin.

Prin plasarea unui cadru al videoclipului publicitar într-o frizerie, un loc în care se întâlnesc oameni din medii și clase sociale diferite, compania dorește să sublinieze că investițiile nu fac parte dintr-un domeniu accesibil doar traderilor profesioniști.

Datorită instrumentelor și materialelor educaționale ușor de utilizat, combinate cu materialele educaționale despre investiții, oferite de XTB, orice om poate deveni investitor.

Reclamele vor fi difuzate nu doar în sensul lor strict comercial, ci și având o conotație de educație financiară, atât de importantă astăzi.

De aceea, în cei aproape 15 ani de activitate în România, XTB a dezvoltat una dintre cele mai complexe platforme de educație financiară, punând la dispoziție, gratuit, mii de materiale educaționale de toate felurile, pentru toate nivelurile de experiență.

Această adevărată bibliotecă virtuală și gratuită a XTB include tutoriale scrise sau video, ebook-uri, manuale, webinare, analize zilnice de piață și sute de conferințe cu cei mai buni educatori financiari din țară.

XTB oferă investitorilor de retail acces rapid și ușor la piețe financiare din întreaga lume. Aceștia pot alege din peste 5.500 de instrumente financiare, de la ETF-uri și acțiuni ale companiilor de la cele mai importante burse de valori din lume (fără comision până la 100.000 EUR pe lună), până la contracte pe mărfuri, forex, indici sau criptomonede și ETF-uri.

XTB operează pe 13 piețe din întreaga lume și deservește peste jumătate de milion de clienți.

Noua campanie este o continuare a strategiei de marketing a XTB, cu ajutorul unor personalități binecunoscute ca ambasadori globali ai mărcii.

În 2020, compania l-a anunțat pe Jose Mourinho, cel mai celebru antrenor de fotbal din lume, drept ambasador. Ulterior, compania a colaborat cu Joanna Jędrzejczyk, una dintre cele mai decorate luptătoare UFC și cu Jiří Procházka, un luptător MMA ceh și actual campion UFC la categoria Light Heavyweight.

Avertisment cu privire la riscuri:

Orice opinii, cercetări, analize, preţuri sau alte informaţii oferite cu titlul de comentarii generale de piaţă nu reprezintă sfaturi de investiţii. XTB nu este răspunzător pentru orice pierdere sau pagubă incluzând şi fără limitare la, orice pierdere sau câştig care poate lua naştere direct sau indirect din utilizarea sau bazarea pe astfel de informaţii. Vă aducem la cunoştinţă că informaţiile sau cercetările bazate pe date istorice nu garantează viitoare performanţe sau rezultate. 81% din conturile investitorilor de retail pierd bani atunci când tranzacționează CFD-uri cu acest furnizor. Ar trebui să luați în considerare dacă vă puteți permite să vă asumați riscul ridicat de a vă pierde banii.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: