Stiri MarComm Publicitate

Centrade Group are un nou director de strategie

30 iul. 2019 < 1 min

Centrade Group are un nou director de strategie

Reading Time: < 1 minut

La scurt timp după ce a devenit director de strategie al Kubis Interactive, în mai puțin de doi ani, Ștefan Chirițescu își extinde rolul la nivelul Cheil Centrade South-East Europe, devenind noul director de strategie al Centrade Group.

Ștefan Chirițescu a fost promovat în contextul unei reorganizări a departamentului de strategie la nivel de grup, fiind responsabil în acest fel de susținerea a 11 piețe în Europa de Sud-Est și a clienților din Europa și Statele Unite.

Considerat unul dintre cei mai relevanți strategi din industria românească de publicitate, noul director de strategie al Centrade Group va avea un rol important în transpunerea viziunii grupului în realitate.

„Singura punte dintre big-data și o poveste de impact este consumatorul, iar rolul lui Ștefan este să unească cele două lumi prin insight-uri relevante brandurilor, comunităților, contextului”, a punctat Radu Florescu, CEO, Cheil | Centrade South-East Europe.

”Aduc cu mine experiența unei agenții puternice de digital, la care se adaugă avantajul competitiv al Digital Intelligence and Analytics (DIA), primul centru de analiză de date şi business intelligence operat de Cheil | Centrade România”, a completat Ștefan Chirițescu, noul director de strategie, Centrade Group.

Ștefan Chirițescu a debutat în publicitate la Vitrina Felix Media în 2001, în Cluj, iar după zece ani petrecuți în grupul BBDO în diferite roluri, de la Head of Strategy la Head of Innovation, și-a adăugat experiențele Ogilvy şi Cohn & Jansen JWT. Ștefan s-a alăturat agenției Kubis în poziţia de Head of Strategy în 2017, rol pe care îl va păstra şi în noua structură a grupului.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: