Companii Stiri Tech

Chatbotul Delia facilitează contractele online la salubrizare

26 mai 2021 < 1 min

Chatbotul Delia facilitează contractele online la salubrizare

Reading Time: < 1 minut

Rosal, una dintre cele mai mari companii de salubrizare din România, lansează chatbotul Delia, dezvoltat pe tehnologie Druid, pentru digitalizarea serviciilor de salubrizare oferite cetățenilor sectorului 4 din București.

Soluţia a fost proiectată, dezvoltată şi implementată prin Software Selector, partener de implementare Druid. Chatbotul Delia a fost creat şi antrenat special pentru a ușura semnarea de contracte de salubrizare online, pentru completarea cererilor de dotare cu recipienți de colectare selectivă a deșeurilor, sau pentru plata facturilor serviciilor oferite de Rosal de către persoane juridice.

Integrare cu SAP

Delia poate fi contactată direct din site-ul companiei și este integrată cu SAP Business One pentru a avea acces la toate informațiile despre clienții și serviciile contractate. Pentru persoane juridice, Delia verifică automat adresele și datele de identificare pe baza CUI, prin integrarea cu platformele Termene.ro și ANAF, în timp ce, în cazul persoanelor fizice, Delia extrage automat informațiile de pe buletinele de identitate, prin OCRizare. În cazul în care adresa de colectare este diferită de cea din buletin, cetățenii au posibilitatea introducerii manuale a acesteia.

Noi funcții în pregătire

În primele trei luni de la lansare, Delia a ajutat la semnarea a 6,760 de contracte cu persoane juridice, în timp ce 210,000 de persoane fizice noi au fost înregistrate pe contracte de salubrizare. În total, 150,000 de utilizatori au schimbat circa 400,000 de mesaje prin intermediul chatbotului.

Delia a fost creată pentru a oferi cetățenilor un mod mai simplu și rapid de contractare a serviciilor noastre. În cele trei luni de la lansare, avem deja rezultate pozitive. Avem în pregătire noi funcții de tip My Account și instrumente pentru a ușura schimbarea adreselor în contracte. Alături de Software Selector construim un model de digitalizare a sectorului de utilități și salubrizare”, declară Cristian Ardeleanu, Director Executiv Rosal.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: