Chatbotul Libra Internet Bank a interacționat cu peste 10.000 de clienți

Chatbotul Leya a înregistrat peste 10.000 de interacțiuni cu persoanele interesate de produsele bancare ale Libra Internet Bank disponibile online, anunță banca, într-un comunicat de presă.

“Leya a fost concepută pentru a oferi o modalitate simplă și prietenoasă de accesare a produselor noastre digitale. Leya iti poate face o simulare de credit, iar apoi, daca esti multumit, te ghideaza pas cu pas spre deschiderea unui cont si obtinerea variantei de finantare dorita. Tot ce ai nevoie este un telefon mobil sau un laptop cu camera web si cateva minute la dispozitie”, a declarat Octavian Hera, Director Marketing & Digital la Libra Internet Bank.

Cum funcționeaza chatbot-ul Leya?

Leya preia solicitarile clientilor 24/7 si ghideaza clientul, printr-un dialog de tip messenger, pentru a obtine produsul dorit. Atat pentru deschiderea conturilor bancare online, cat si pentru obtinerea unui credit sau card de credit online, interactiunea este asigurata suta la suta online, iar eventuala documentatie de credit este semnata de catre client prin utilizarea unei semnaturi electronice pusa la dispozitie in mod gratuit de catre banca.

Cei care totusi doresc sa apeleze la serviciile unui operator uman au in continuare posibilitatea de a se programa online in cadrul serviciului de video banking.

Libra Internet Bank a depasit la finalul anului trecut cota de piata de 1%, situandu-se la mijlocul clasamentului bancar din Romania. Banca ofera o experienta digitala completa pentru clientii persoane fizice, fiind de asemenea specializata pe segmentele profesiilor liberale, agricultura si IMM, prin intermediul celor 50 sucursale deschise.