Finanțe

Clienţii BT au încă o opţiune pentru cumpărături cu telefonul, Google Pay

Reading Time: < 1 minut

Clienţii Băncii Transilvania au, începând de astăzi, încă o opţiune pentru plăţi cu telefonul Android şi retrageri de bani de la bancomat, Google Pay, pe lângă soluţia de plată a băncii, BT Pay. Este un nou icon brand cu care BT colaborează pentru a include în ofertă alternative de plăţi contactless.

Adăugarea cardului BT în Google Pay se poate face din wallet-ul BT Pay, nefiind nevoie de alte aplicații. Plăţile se fac simplu şi rapid, în doi paşi – Unlock & Pay – prin deblocarea telefonului şi apropierea acestuia de POS.

Ca în cazul celorlalte alternative BT pentru plăți mobile, nu este necesară introducerea PIN-ului în cazul plăţilor la POS, indiferent de suma plătită, ceea ce creşte siguranţa clienţilor, facilitate mai mult decât utilă având în vedere contextul pandemiei de acum.

Alternativele pe care clienţii Băncii Transilvania le pot folosi la cumpărături sunt atât soluţiile wearables, cât mai ales BT Pay, primul super-app de payments şi banking din România, cu facilităţi inclusiv din zone complementare banking-ului: donaţii, oferte BT şi ale partenerilor băncii, dar şi sănătate.  

Aplicația BT Pay permite utilizatorilor, pe lângă plata cu telefonul şi retragerile cash contactless, transferuri de bani, confirmarea plăților online, administrarea cardurilor, adăugarea cardurilor emise de alte bănci şi fintech-uri cu activitate în România etc.

Cu peste 4,3 milioane de carduri emise, Banca Transilvania este liderul pieţei în România. 1 din 4 carduri ale băncii este inclusiv în format digital, carduri înrolate de clienţi în wallet-uri pentru banking prin telefon. În fiecare secundă au loc, în medie, 12 tranzacţii cu cardurile BT.

Oana Voinea

Recent Posts

ISRA – Design Inovator, lansare europeană și exclusivitate în România

ISRA, producător de mobilier de baie și cameră de înaltă calitate, anunță cu mândrie lansarea colecției sale revoluționare pe piața…

o zi ago

MINA anunță Summer Camp, o tabără creativă de vară pentru copii

MINA, Museum of Immersive New Art, a pregătit o nouă experiență de neuitat pentru cei mici. MINA Summer Camp este…

o zi ago

PENNY a deschis primul magazin autonom în București

PENNY a deschis primul magazin autonom în București și astfel duce experiența de cumopărături la un alt nivel. În primul…

o zi ago

Claudiu Vrînceanu: Vânzările 3.0 în 2024, anul incertitudinilor economice

Vă propun să privim activitatea de vânzări prin trei direcții de interes pentru orice manager sau fondator: motivarea departamentului de…

o zi ago

Unul din cinci români nu a avut o vacanță în 2023

Procentul românilor care au declarat că au fost în vacanță în 2023 a crescut ușor față de 2022 (80% în…

2 zile ago

Samsung le dă șansa tinerilor pasionați de skateboarding si breakdance să fie văzuți prin campania „Open Always Wins”

Samsung România marchează un moment important prin lansarea campaniei locale „Open Always Wins”, în parteneriat cu Jocurile Olimpice și Paralimpice.…

2 zile ago