Noua dimensiune a brandingului

Noua dimensiune a brandingului

Storience a început anul 2017 cu o nouă strategie de afaceri, repoziționându-se pe Branding for Good și devenind astfel prima agenție din România specializată în crearea și creșterea „brandurilor bune“. Un studiu realizat în 2015 de IRI și Boston Consulting Group în Marea Britanie, Franța și Germania arată că produsele responsabile le depășesc deja pe celelalte ca rată a creșterii.

Storience se axează pe creșterea brandurilor bune

Storience se axează pe creșterea brandurilor bune

Agenția de branding Storience s-a repoziționat cu o nouă strategie de afaceri – Branding for Good, devenind astfel prima agenție din România specializată în crearea și creșterea ”brandurilor bune”. Odată cu repoziționarea, agenția și-a relansat și site-ul. ”După atâția ani de construit și reconstruit branduri, ne-am convins că succesul pe termen lung al unei companii este dependent de comunitate și

Varstele brandingului romanesc

Varstele brandingului romanesc

Brandingul romanesc postdecembrist a recuperat cum a stiut mai bine distanta fata de brandingul global. A trecut prin despotism, feudalism si modernism. De acum, sta in puterea clientilor sa impinga brandurile romanesti la urmatorul nivel – The Age of You.  De Stefan Liute Astazi se vorbeste in Occident despre varste ale brandingului. Netulburat de vreo catastrofa politica, brandingul a avut

Din Bucuresti, in lumea larga

Din Bucuresti, in lumea larga

Lansata in 2012 la Bucuresti de sotii Adriana si Stefan Liute, agentia de branding Storience s-a deschis in toamna acestui an spre piata internationala. A castigat un prim client la Londra si a deschis un birou acolo. Dar acesta nu este singurul motiv de mandrie. In doi ani de la infiintare, agentia a castigat peste 40 de clienti si patru

Rebranding in PR de continut

Rebranding in PR de continut

Agentia MCCANNPR si-a schimbat modelul de business mizand pe PR-ul de continut. Schimbarea este marcata printr-o noua identitate de entitate de brand. Mai exact, agentia si-a propus sa iasa din zona de confort PR-ului traditonal si sa ajute brandurile sa gandeasca, sa actioneze si sa opereze ca un publisher. “Cand influentatorii nu mai sunt jurnalistii, ci insisi consumatorii, societatea are

Primul rebranding semnat de Storience in UK

Primul rebranding semnat de Storience in UK

Storience a finalizat primul proiect pentru piata britanica. Este vorba despre rebrandingul agentiei de organizare de evenimente Activate Event Management. Proiectul a fost finalizat pe parcursul a aproximativ patru luni si a inceput cu definirea brandului, designul identitatii vizuale si a materialelor de papetarie si s-a incheiat cu crearea website-ului. Rebrandingul Activate marcheaza tranzitia agentiei de la stadiul de start-up

Clotier, in stil Storience

Clotier, in stil Storience

Agentia de branding Storience a creat brandul si designul web magazinul online de moda Clotier. Pozitionat drept “consilier in probleme de sifonier”, magazinul are propria echipa de consilieri vestimentari. Acestia aleg cu grija produsele de pe site si creeaza tinute pentru a usura procesul de decizie a cumparatorilor. Alaturi de ei lucreaza si o echipa editoriala. Ambele echipe sunt coordonate

Extindere londoneza

Extindere londoneza

Agentia de branding Storience a deschis un birou la Londra la finalul lunii septembrie 2014. Decizia proprietarilor agentiei, Adriana si Stefan Liute, a venit in urma finalizarii cu succes a unui proiect de rebranding in Anglia, coordonat Ioana Jago. Proiectul va fi facut public de client in cursul acestei luni. Ioana Jago lucreaza in marketing de 12 ani, dintre care

In a relationship sau It’s complicated?

In a relationship sau It’s complicated?

<p> <strong>Multe companii sunt astazi obsedate de o vanzare cat de mica, cu (aproape) orice pret. Dar singura directie corecta (cu atat mai corecta cu cat criza e mai mare) e sa se gandeasca la cum ar putea face vanzare dupa vanzare, pe termen nedefinit. </strong></p> <p>  </p> <p> Solutiile cu un minim de efort intelectual sunt doua. Prima e

Story + Experience = Storience

Story + Experience = Storience

Pana in iunie 2012, Adriana si Stefan Liute au format echipa de strategie de brand din cadrul Grapefruit. Din iulie, povestea lor merge mai departe, tot in echipa, insa intr-o companie nou infiintata, Storience. La cateva zile de la lansare, ne-au povestit despre planurile lor si echipa pe care o vor alaturi de ei. Nu in ultimul rand am vorbit