Code for Romania și Kaufland lansează o platformă dedicată victimelor violenței domestice
Reading Time: 2 minuteCode for Romania, cu sprijinul Kaufland România, lansează platforma vdhub.ro, un instrument digital esențial care centralizează toate resursele disponibile pentru victimele violenței domestice. Platforma oferă acces rapid la informații critice, precum liniile telefonice de urgență, organizațiile neguvernamentale și autoritățile locale care pot oferi sprijin, dar și alte servicii specializate disponibile în fiecare județ. Platforma este un instrument în continuă evoluție care va fi actualizat constant cu noi informații din sector.
Platforma nu doar facilitează accesul la aceste resurse, ci le structurează într-un mod intuitiv, simplificând procesul de căutare și conectare. Astfel, vdhub.ro devine un punct de sprijin accesibil, eficient și personalizat, reprezentând un pas înainte în lupta împotriva violenței domestice, într-un context în care fiecare secundă și fiecare decizie pot face diferența între siguranță și pericol.
În luna februarie ne-am obișnuit să sărbătorim iubirea, însă, din păcate, pentru foarte multe persoane „iubirea” ascunde vânătăi și „acasă” înseamnă frică. Pentru a veni în sprijinul femeilor aflate în situații critice, lansăm o platformă destinată victimelor violenței domestice, astfel încât acestea să știe că există un sprijin real, disponibil chiar în momentele cele mai vulnerabile. Fenomenul violenței domestice este unul de amploare, iar potrivit unui raport al Inspectoratului General al Poliției Române (IGPR), numărul faptelor penale înregistrate în domeniul violenței domestice a crescut cu 3,5% în primele 11 luni ale anului 2024, comparativ cu aceeași perioadă din 2023. IGPR a raportat că, în acea perioadă, au fost înregistrate 54.833 de fapte penale, polițiștii au emis 12.234 de ordine de protecție provizorii, dintre care 4.929 au fost transformate în ordine de protecție a instanțelor de judecată.
Aceste date nu doar că evidențiază necesitatea unor măsuri urgente și eficiente, dar arată și o creștere a încrederii victimelor în instituțiile care le pot oferi ajutor.
Campanie de conștientizare în magazinele Kaufland
Lansarea vdhub.ro este însoțită și de o amplă campanie de comunicare în rețeaua de magazine Kaufland din România. În luna iubirii și în preajma Zilei Femeii, mesajele vor îndemna publicul să fie atent la semnele de abuz sau pericol în rândul celor apropiați. Campania încurajează dialogul deschis pe teme dificile precum violența domestică și oferă sfaturi despre cum să ajute victimele fără a le expune la riscuri suplimentare.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


