Colosseum Mall și grupul polonez LPP extind parteneriatul prin deschiderea a două noi magazine în centrul comercial, sub semnătura brandurilor internaționale Cropp și House.
Doinița Ilie, Head of Leasing Colosseum Mall – „Deschiderea noilor magazine Cropp și House în Colosseum Mall reflectă angajamentul nostru față de creșterea continuă a portofoliului de retail și consolidarea poziției noastre pe piața locală, precum și performanța deosebită a grupului LPP în centrul nostru comercial. Așteptăm cu nerăbdare să le oferim clienților noștri oportunitatea de a descoperi noile magazine și de a experimenta un mediu de shopping vibrant și dinamic.
Cropp și House sunt două branduri dorite de clienții Colosseum Mall și această inaugurare reconfirmă atractivitatea centrului comercial pe segmentul de fashion și accesorii. Remarcăm faptul că brandurile solide, care au maturitate și reziliență, fructifică în continuare oportunitățile pieței pentru a capitaliza noi audiențe și a valorifica pe termen mediu și lung investițiile realizate.”
Grupul polonez LPP este prezent pe piaţa locală din anul 2007 şi deţine în România o rețea de peste 180 de magazine sub cinci branduri: Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay.
Alexandru Roman, Leasing Manager LPP România, Bulgaria și Ungaria – „Potențialul de dezvoltare existent face din România o piață foarte importantă pentru compania noastră. Prin deschiderea celor două magazine venim mai aproape de clienții noștri din nordul Capitalei consolidându-ne în acelasi timp poziția pe piața de retail a Bucureștiului, precum și colaborarea cu Colosseum Mall. Suntem încântați să îi întâmpinăm pe tinerii pasionați de modă și nu numai în Colosseum Mall și să le oferim oportunitatea de a descoperi cele mai noi tendințe în streetwear și cultură pop cu o gamă largă de articole vestimentare, accesorii și încălțăminte.„
Brandurile Cropp și House se adresează unui public tânăr, aflat în căutarea ultimelor tendițe în modă. Cu o experiență de peste 20 de ani, Cropp este un brand de îmbrăcăminte, inspirat de lumea muzicii, artei și sportului și cuprinde articole vestimentare îndrăznețe, încălțăminte, dar și accesorii pentru bărbați și femei.
Prezent în peste 22 de piețe, brandul House este special creat pentru tineri și cuprinde piese casual care inspiră curajul și creativitatea.
Credințele, valorile se transmit din familie și devin adânc înrădăcinate în noi, transformându-se în lentilele prin care privim lumea, ce…
Clasamentul celor mai cunoscuți 15 executivi din România este condus de Dan Șucu (Mobexpert), care se bucură de o notorietate…
Sphera Franchise Group (simbol bursier SFG), cel mai mare grup din industria food service din România, continuă seria recordurilor și…
Începând cu 16 mai 2024, Mircea Hațegan este numit în poziția de Director Executiv Comercial al Telekom România Mobile Communications,…
Conform statisticilor elaborate de ANCOM pe baza testelor efectuate în cadrul platformei Netograf, în anul 2023 utilizatorii din România au…
Biz este prima publicație din România și din Europa care își mută redacția în Veneția, devenită centrul cultural al Europei…