Stiri

Comarket deschide o nouă rundă de finanțare și își propune să atragă 750.000 de euro

28 mart. 2022 2 min

Comarket deschide o nouă rundă de finanțare și își propune să atragă 750.000 de euro

Reading Time: 2 minute

Platforma Comarket, un SaaS de achiziții centralizate și marketplace B2B adresat industriei ospitalității românești, își propune să atragă o nouă finanțare de tip seed de 750.000 de euro, prin care să accelereze planurile de dezvoltare și investițiile în tehnologie. 

Comarket are ca obiectiv 1.500 de conturi active în platformă pană la finalul anului 2022, ceea ce înseamnă 5% din industria ospitalității. Mai departe, compania ar putea ajunge, în urma investițiilor, la peste 3.300 de utilizatori activi în anul 2023.  

În urma investițiilor pre-seed, valoarea companiei a ajuns la 2,3 milioane euro. În faza de startup, Comarket a atras investiții totale în valoare de 300.000 de euro din partea TZA Investors, V7 Capital și a unui grup de investitori individuali care au participat la campania de crowdfunding derulată de Seedblink

„Viitoarea investiție ne va ajuta să accelerăm creșterea modelului de business validat deja de piață și pivotarea spre Platform as a Service (PaaS), dublată de investiții în componenta de inteligență artificială. Pe termen scurt, vom dezvolta programul Personal Buyer, implementat cu succes de marile rețele de restaurante. Vrem astfel să creștem competitivitatea economică a jucătorilor din piață, dar și eficientizarea logisticii și reducerea costurilor producătorilor.”

Florin Maxim, CEO și co-fondator al Comarket

Fondatorii Comarket își propun să extindă acest model și pentru alți jucători din piață pentru că nevoia de digitalizare a achizițiilor este mare în sectorul ospitalității, ceea ce va duce la o optimizare substanțială a costurilor operaționale. Prin dezvoltarea parteneriatelor cu operatorii din HoReCa, startup-ul tech Comarket va migra spre un model de business de tip PaaS (Platform as a Service). 

După primul an de activitate, Comarket are 6.000 de articole disponibile, la comandă național și cu free delivery, și încă 2.000 de produse disponibile doar în anumite regiuni geografice. Pe platformă sunt activi 235 de cumpărători și 168 vânzători, cu o comandă medie de 1.000 de lei.

Comanda medie este influențată de volumul lunar tranzacționat, iar acesta a fost afectat până acum de valurile pandemice și de restricțiile anunțate. „Din păcate, industria HoReCa se confruntă cu o fluctuație mare la nivel de prețuri obținute de la furnizori de la începutul anului, ceea ce face clientul să se îndrepte spre retail sau cash&carry și spre achiziții foarte mici, cu stoc de una-două zile”, a declarat Florin Maxim.

Comarket

Comarket este un marketplace digital B2B, născut ca răspuns la nevoia de digitalizare a proceselor de achiziție, care aduce împreună în aceeași platformă profesioniștii și furnizorii din industria ospitalității, un proces menit să eficientizeze lanțul de aprovizionare.

Platforma Comarket oferă o soluție rapidă și eficientă de gestionare a activității de achiziții în cadrul unui business HoReCa, oferind o alternativă modernă la metodele tradiționale (vizita agentului de teren în locație, plasarea de comenzi prin SMS, Whatsapp sau telefon etc.). În plus, platforma automatizează un proces care se repetă aproape zilnic, oferind utilizatorilor date privind istoricul comenzilor, centralizarea și detaliile logistice. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: