Analize Business Stiri Tech

Comenzile de food delivery au crescut cu 60%

16 apr. 2020 2 min

Comenzile de food delivery au crescut cu 60%

Reading Time: 2 minute

Românii nu mai pot să iasă la restaurant, dar își comandă mâncarea acasă, platformele pentru comenzi online fiind pe val. Iar în cifre, acest lucru arată astfel: în cazul restaurantelor numărul tranzacțiilor a scăzut cu 88%, în timp ce la food delivery, numărul tranzacțiilor a crescut cu 60% iar valoarea lor s-a mărit cu 90%, după cum reiese din statistica Revolut.

Datele Revolut arată că barurile, restaurantele și lanțurile de fast food au înregistrat cele mai mari reduceri ale numărului de tranzacții efectuate în locurile respective, Starbucks (-94%), KFC (-90%) și McDonald’s (-75%) fiind grav afectate. 

Pe de altă parte, în timp ce numărul de comenzi ale Glovo și Uber Eats a crescut cu circa 50%, eucemananc.ro a înregistrat cea mai mare creștere, cu un număr de comenzi aproape dublu în ultima lună față de perioada precedentă (numărul tranzacțiilor a crescut cu 104%, iar valoarea acestora a crescut cu 193%).

La mall, online

În ciuda carantinei, apetitul românilor pentru cumpărături a rămas la un nivel înalt. În timp ce mall-urile și alte locuri pentru divertisment sunt închise, oamenii au ales să cumpere mai mult online. Astfel, numărul tranzacțiilor a crescut cu 64%, iar valoarea lor aproape s-a dublat, mai arată cifrele Revolut.

Astfel, eMag a înregistrat cea mai mare creștere a numărului de tranzacții efectuate de utilizatorii Revolut în ultima lună, cu 162%, în timp ce valoarea acestora a crescut cu 180%. Decathlon se situează pe poziția a doua, cu un număr al tranzacțiilor mai mare cu 75%, iar valoarea acestora majorată cu 143%, în timp ce FashionDays se află pe locul trei. Numărul tranzacțiilor a crescut cu 67%, iar valoarea lor a crescut cu 67%

De asemenea, românii profită de perioada de carantină și pentru a-și redecora locuințele sau pentru a face diverse reparații. Pentru prima dată de la lansarea în România, comercianți precum IKEA, Dedeman, Leroy Merlin sau Bricostore intră în topul celor 100 de branduri preferate de utilizatorii Revolut. Deși numărul total al tranzacțiilor efectuate la acești comercianți a scăzut cu 35% în ultima lună, valoarea acestora a crescut cu 4.5%, ceea ce arată faptul că, deși merg mai rar în magazine, oamenii cumpără mai mult.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: