Tamura Corporation a înființat o nouă companie în România, pentru a produce încărcătoare de baterii pentru sculele electrice, ca răspuns la cererea în creștere din Europa
Compania japoneză Tamura Corporation își propune să își dezvolte afacerile la nivel global, în special în Europa și America. Ca parte a acestei inițiative, intenționează să crească capacitatea de producție a produselor modulare în Europa, precum și să își diversifice amprenta de producție la nivel global.
Prin deschiderea unui nou sediu în România, Tamura își propune să își consolideze prezența în Europa și să contribuie la dezvoltarea țării prin producția și furnizarea stabilă de produse în viitor.
Filiala din România a solicitat Ajutor de Stat de la Ministerul Finanțelor din România, valoarea investiției fiind de aproximativ șase milioane euro. Numărul de persoane nou-angajate este de aproximativ 300. În acest moment, Tamura așteaptă evaluarea Cererii de acord pentru finanțare trimisă Ministerului Finanțelor din România. Într-o etapă ulterioară a dezvoltării companiei, vor fi investite încă aproximativ 15 milioane euro.
Până acum au avut loc mai multe întâlniri cu Agenția Română pentru Investiții și Comerț Exterior (ARICE, cunoscută în trecut ca Invest România), iar Tamura apreciază sprijinul acordat de către ARICE în demersul său de a își dezvolta afacerile în România.
Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…