Companii

Cosmetic Plant estimează o creștere cu 10% a afacerilor

Reading Time: 3 minute

Producătorul român de cosmetice Cosmetic Plant a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 11 milioane lei (2,4 mil euro) și își propune ca, la finalul acestui an, să depășească 12,2 milioane lei (2,6 mil euro).

Creșterea afacerilor Cosmetic Plant va fi de aproximativ 10% în 2018, comparativ cu anul anterior, menținându-se, astfel, trendul ascendent din ultimii ani, aratăcompania, într-un comunicat de presă.

„Numărul produselor comercializate în anul 2017, dar și cifra de afaceri realizată ne demonstrează încă o dată că business-ul nostru are o evoluție firească ce se datorează creșterii notorietății brandului Cosmetic Plant atât pe piața tradițională, cât și în retailul modern, unde continuăm listările produselor noastre la noi parteneri, respectiv lărgim sortimentația de produse la partenerii existenți”, afirmă Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Una dintre cele mai mari creșteri din ultimii doi ani a fost înregistrată de produsele de protecție solară și cele de îngrijire după plajă, vânzările acestora crescând cu aproape 80% în această perioadă. De altfel, în sezonul de vară al anului trecut (iulie – august 2017), ponderea vânzării produselor pentru plajă a reprezentat cca. 35% din totalul vânzărilor companiei. Cele mai solicitate produse din această categorie au fost soluțiile pentru plajă din gama COCOS, pe bază de ulei de cocos bio și cele din gama OLIV, pe bază de ulei de măsline.

Printre motivele care au dus la creșterea acestei categorii de produse, compania subliniază orientarea clienților către produse bazate pe ingrediente naturale și rețete moderne, fără parabeni, dar și condițiile meteorologice din ultimii ani care impun o protecție ridicată împotriva razelor tot mai puternice ale soarelui.

De asemenea, Cosmetic Plant se numără printre primii producători autohtoni de cosmetice care pune accent pe producerea și comercializarea produselor vegane, adică produse care nu conțin ingrediente de origine animală.

„Un segment tot mai mare de consumatori este interesat de produse cosmetice vegane și ne bucură faptul că putem să satisfacem nevoile acestora, întrucât aproape 90% dintre produsele gamei pentru protecție solară sunt vegane. Am fost atenți la acest aspect și în cazul celor mai recent lansate game – Vitamin C Plus și Body. Astfel, toate produsele gamei Vitamin C Plus sunt vegane, iar în cazul gamei Body, 4 dintre cele 10 produse sunt și ele vegane”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

De curând, Cosmetic Plant a lansat gama Vitamin C Plus, ce are la bază vitamina C Tetra – o formă inovativă, extrem de stabilă și eficientă a vitaminei C clasice – și uleiul esențial de portocale. Odată cu lansarea noii game, compania a anunțat și un parteneriat cu Fundația Renașterea, prin care sprijină lupta pentru combaterea cancerului la sân. Astfel, timp de un an, Cosmetic Plant va dona câte 1 leu pentru fiecare produs vândut din noua gamă, bani ce urmează a fi folosiți pentru finanțarea proiectului Unitatea Mobilă de Diagnostic.

„Încă de la înființarea companiei, principala noastră grijă a fost femeia de pretutindeni, astfel că decizia de a susține Fundația Renașterea în lupta împotriva cancerului la sân a fost una naturală. Misiunea lor de educare a populației privind importanța adoptării unui stil de viață sănătos și efectuarea unor controale regulate este respectabilă, iar noi rezonăm în totalitate cu aceasta”, a afirmat Susana Laszlo.

Gama Vitamin C Plus cuprinde șase produse de bază, printre care trei creme antirid de zi diferențiate pentru categoriile de vârstă 30+, 40+ și 50+, un ser antirid forte pentru zi și noapte, un ser antirid concentrat de noapte cu textură uleioasă și o apă micelară.

Oana Voinea

View Comments

  • Vitamina C este foarte importanta pentru organism, ne bucuram sa aflam ca producatori romani dezvolta constant si imbunantatesc produsele pe care ni le ofera

Recent Posts

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

9 ore ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

9 ore ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

9 ore ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

9 ore ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

10 ore ago

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

17 ore ago