Farmec deschide un nou magazin Gerovital în Cluj

Farmec deschide un nou magazin Gerovital în Cluj

Producătorul român de cosmetice Farmec deschide un nou magazin Gerovital la Cluj-Napoca, cel de-al doilea centru inaugurat în acest an.  Farmec continuă să extindă strategic rețeaua națională de magazine Gerovital, aceasta ajungând la un număr total de 15 unități la nivel de țară. Noul magazin Gerovital din Cluj-Napoca este amplasat în incinta centrului comercial Iulius Mall, arată compania, într-un comunicat

Farmec vrea creșterea cotei de piață pe segmentul de îngrijire a unghiilor

Farmec vrea creșterea cotei de piață pe segmentul de îngrijire a unghiilor

Producătorul român de cosmetice Farmec lansează gamele pentru îngrijirea unghiilor Farmec Tratament Expert și Ultrarezistent în noi forme de prezentare, îmbunătățite din punct de vedere design și ambalaj și anunță că urmărește creșterea cotei de piață pe acest segment. În urma procesului de modernizare, au fost păstrate formulele produselor, care au câștigat de-a lungul timpului încrederea și aprecierea românilor, arată

Doina se reinventează

Doina se reinventează

Producătorul român de cosmetice Farmec dezvoltă brandul său de tradiție Doina, continuând planul de expansiune a portofoliului propriu. Gama este extinsă cu un nou produs – Laptele cu ulei de gălbenele, și este prezentată în noi ambalaje, îmbunătățite din punct de vedere al design-ului și funcționalității, anunță compania, într-un comunicat de presă.   Relansarea brandului presupune modernizarea ambalajelor, care acum

Cosmetic Plant estimează o creștere cu 10% a afacerilor

Cosmetic Plant estimează o creștere cu 10% a afacerilor

Producătorul român de cosmetice Cosmetic Plant a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 11 milioane lei (2,4 mil euro) și își propune ca, la finalul acestui an, să depășească 12,2 milioane lei (2,6 mil euro). Creșterea afacerilor Cosmetic Plant va fi de aproximativ 10% în 2018, comparativ cu anul anterior, menținându-se, astfel, trendul ascendent din ultimii

Farmec – vânzările produselor de protecție solară, în creștere

Farmec – vânzările produselor de protecție solară, în creștere

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță o creștere accelerată a vânzărilor pe segmentul produselor de protecție solară de circa 67%, în intervalul 2016 – 2018. Pe această categorie, producătorul clujean este prezent cu două game: Gerovital Sun și Gerovital H3 Derma+ Sun. În topul preferințelor românilor, se află produsele cu factor ridicat de protecție solară și de

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Galaţi

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Galaţi

Producătorul român de cosmetice Farmec continuă extinderea în Moldova şi inaugurează primul magazin Gerovital din Galaţi, acoperind strategic întreaga regiune estică a ţării. În mai puţin de jumătate de an, Farmec a inaugurat magazine la  Iaşi, Piatra Neamţ, Suceava şi, acum, la Galaţi, arată compania, într-un comunicat de presă. “Inaugurăm cel de-al patrulea magazin în zona Moldovei, în numai cinci

Produse noi în gama Gerovital Plant

Produse noi în gama Gerovital Plant

Producătorul român de cosmetice Farmec lansează două noi soluţii de îngrijire a tenului din gama Gerovital Plant, continuând planul de dezvoltare constantă a portofoliului de produse. Gama Gerovital Plant are la bază uleiul organic din flori de mac. Lansată cu 12 produse în martie 2016, acum gama cuprinde în total 23 produse, arată compania, într-un comunicat de presă. “Anul trecut

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat în primul semestru al anului 2017 o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, ceea ce înseamnă o creștere cu 9% față de aceeaşi perioadă din 2016. “Este un succes pe care îl datorăm în primul rând iubitorilor brandurilor noastre: Gerovital, Farmec, Doina, Nufăr şi Triumf, dar şi strategiei de extindere a reţelei

Cosmetic Plant, afaceri în creştere cu 15%

Cosmetic Plant, afaceri în creştere cu 15%

Producătorul român de cosmetice Cosmetic Plant a avut, ȋn primele șase luni din 2017, o cifră de afaceri cu circa 15% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. Gamele care au ȋnregistrat cele mai mari creșteri ȋn primul semestru au fost cele de protecție solară, LiftUp și gama pentru ȋngrijirea părului, anunță compania, într-un comunicat de presă. „Principalii

Protecție sănătoasă, dar eficientă

Protecție sănătoasă, dar eficientă

Producătorul român de cosmetce Farmec lansează o gamă de antiperspirante Gerovital Plant fără clorhidrat de aluminiu, oferind astfel o protecţie sănătoasă, dar eficientă. “Gerovital, prezent în casele românilor de 50 de ani, rămâne cel mai puternic brand de pe piaţa locală prin capacitatea sa de a oferi o gamă variată de produse, în trend cu ultimele preferinţe ale consumatorilor români