Cosmetic Plant estimează o creștere cu 10% a afacerilor

Cosmetic Plant estimează o creștere cu 10% a afacerilor

Producătorul român de cosmetice Cosmetic Plant a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 11 milioane lei (2,4 mil euro) și își propune ca, la finalul acestui an, să depășească 12,2 milioane lei (2,6 mil euro). Creșterea afacerilor Cosmetic Plant va fi de aproximativ 10% în 2018, comparativ cu anul anterior, menținându-se, astfel, trendul ascendent din ultimii

Cosmetic Plant, afaceri în creştere cu 15%

Cosmetic Plant, afaceri în creştere cu 15%

Producătorul român de cosmetice Cosmetic Plant a avut, ȋn primele șase luni din 2017, o cifră de afaceri cu circa 15% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. Gamele care au ȋnregistrat cele mai mari creșteri ȋn primul semestru au fost cele de protecție solară, LiftUp și gama pentru ȋngrijirea părului, anunță compania, într-un comunicat de presă. „Principalii

Dead Sea Minerals, noua gamă Cosmetic Plant

Dead Sea Minerals, noua gamă Cosmetic Plant

Producătorul de cosmetice Cosmetic Plant lansează o nouă gamă de produse ce are ca prinicipale ingrediente minerale din sarea de la Marea Moartă, cu efecte terapeutice recunoscute asupra pielii și a sănătății – Dead Sea Minerals. Dead Sea Minerals cuprinde atât produse cu efect anti-aging destinate tenului matur, cât şi produse cu efect de hidratare intensă, create pentru tenul tânăr.

Premiu pentru un produs cosmetic românesc

Premiu pentru un produs cosmetic românesc

Cosmetic Plant a câștiat premiul Best Drugstore Skincare Product, în cadrul competiției German Beauty Award 2016, pentru Serul lift instant LiftUp. Competiția German Beauty Award a avut 13 categorii printre care: Make-up, Nails, Drugstore Skincare Products sau Parfume. În cadrul acesteia, alături de Cosmetic Plant, au concurat și alte branduri renumite la nivel internațional precum Elisabeth Arden, M. Asam, nude

În luptă cu brandurile internaționale

În luptă cu brandurile internaționale

Aflat în competiție directă cu brandurile internaționale pe piața internă, producătorul clujean Cosmetic Plant atacă și piețele internaționale. Susana Laszlo, director general și unul dintre acționarii companiei, estimează o creștere cu peste 10% a businessului la finalul anului. Ce investiții ați făcut în ultimii ani și ce planuri de dezvoltare aveți? Principala sursă a creșterii businessului a fost reinvestirea profitului.

Cosmetic Plant și-a crescut cifra de afaceri cu 20% față de anul trecut

Cosmetic Plant și-a crescut cifra de afaceri cu 20% față de anul trecut

Compania Cosmetic Plant a înregistrat, în primele nouă luni ale acestui an, o cifră de afaceri de aproximativ 8,5 milioane de lei, cu 20% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. Și cantitatea de produse livrate a crescut față de anul precedent. În intervalul ianuarie – septembrie 2016, compania a vândut 960.000 de unități, cu 14% mai multe decât

Cosmetic Plant estimează vânzări de un milion de lei în Carrefour

Cosmetic Plant estimează vânzări de un milion de lei în Carrefour

Cosmetic Plant își extinde prezența pe rafturile marilor lanțuri de retail de bunuri de larg consum și anunță startul livrărilor către cele 29 de  hipermarketuri Carrefour din întreaga țară. Negocierile cu Carrefour au început în urmă cu aproximativ șase luni. Producătorul de cosmetice  va livra în total opt game din cele 14 pe care le produce în fabrica de la

Cosmetic Plant, afaceri in crestere cu peste 20%

Cosmetic Plant, afaceri in crestere cu peste 20%

Business-ul Cosmetic Plant, unul dintre principalii producatori locali de cosmetice, a raportat in primele sase luni din acest an afaceri in crestere cu peste 20% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, semestrul intai din 2016 a insemnat pentru compania clujeana atat extinderea exporturilor in ţarile unde deja era prezenta, cat si penetrarea unor noi pieţe europene. „Majorarea

Cosmetic Plant extinde gama pentru plaja

Cosmetic Plant extinde gama pentru plaja

Producatorul roman de cosmetice Cosmetic Plant extinde gama de produse pentru protecție solara prin noua gama Cocos ce are la baza ulei de cocos BIO si nu contine parabeni, estimand o crestere de aproximativ 10% a vanzarilor din aceasta vara pe acest segment, precum si atragerea unei noi categorii de clientela. „Noua gama de produse se adreseaza unei categorii de

Cosmetic Plant, crestere cu peste 20% a afacerilor

Cosmetic Plant, crestere cu peste 20% a afacerilor

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producatori locali de cosmetice, a inregistrat in primele trei luni ale acestui an o crestere cu 23% a cifrei de afaceri, comparativ cu trimestrul I din 2015, in timp ce volumul de produse livrate s-a majorat cu 17%, fata de perioada similara din anul trecut. „Lansarea gamelor Miere si Laptisor de Matca si LiftUP la