Producătorul de lactate de specialitate Lăptăria cu caimac caută un pasionat de design a cărui creație să fie pusă pe sticla de lapte a brandului într-o ediție limitată, special concepută pentru sărbătorile de iarnă.
Cei care au până în 25 de ani împliniți la data începerii concursului și sunt pasionați de design se pot înscrie în competiția “Îmbodobește eticheta de sărbători” care le poate aduce un premiu de 1.000 euro iar designul va apărea pe sticla de lapte a Lăptăriei cu caimac într-o ediție limitată de sărbători, în luna decembrie 2019.
“Am creat Lăptăria cu caimac, în primul rând, cu multă pasiune. Știm cât este de important ca această pasiune să fie încurajată, cultivată și, bineînțeles, susținută pentru a da roade. De la această idee am pornit acest concurs și suntem foarte entuziasmați să vedem propunerile de design de etichetă și să le răsplătim cum se cuvine”, a menționat Mădălina Cocan, co-fondator, Lăptăria cu caimac.
Care sunt pașii necesari pentru a participa?
Lăptăria cu Caimac are propria fermă și folosește cele mai noi mijloace de a produce lactate naturale, sigure, nutritive și fără adaosuri.
În fabrica de procesare de ultimă generație s-au investit peste 5 milioane euro și are o capacitate tehnică de procesare de aproximativ 75 tone de lapte pe zi.
Mai multe informații despre Lăptăria cu Caimac și produsele brandului găsiți aici.
CEC Bank sprijină antreprenorii români și în 2024, acordând credite cu dobânzi subvenționate prin programul guvernamental IMM Plus. Valoarea maximă…
Autoritatea de Transport Ras Al Khaimah (RAKTA) și Autoritatea de Dezvoltare Turistică a Ras Al Khaimah (RAKTDA) au făcut un…
Peste 60 de orașe din Europa, printre care și zece orașe din România, vor proiecta mesaje prin care încurajează cetățenii…
MOL România și Fundația Pentru Comunitate au deschis la Centrul de Cultură Urbană Casino din Cluj prima expoziție colectivă de…
Pentru toți cei care doresc să devină travel influencers, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, revine cu…
În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași și cei care publică anunțuri…