Companii by Raiffeisen Bank Stiri

Creștere de 4,8% pentru Nestlé în România în primul semestru din 2024

24 iul. 2025 2 min

Creștere de 4,8% pentru Nestlé în România în primul semestru din 2024

Reading Time: 2 minute

Grupul Nestlé anunță o creștere organică de de 2,9% în semestrul 1 din 2025, cu o creștere internă reală (RIG) de 0,2% și pricing de 2,7%. Vânzările totale raportate au fost de 44,228 miliarde de franci elvețieni.

„Ne punem în aplicare strategia pentru a accelera performanța și a ne transforma pentru viitor. Accelerăm creșterea categoriei noastre și ne îmbunătățim cota de piață, printr-o execuție mai bună și investiții mai mari, finanțate printr-o urmărire neobosită a eficienței. Acolo unde investim pentru a accelera creșterea categoriei, creștem de patru ori mai repede decât Grupul, iar cele șase „pariuri mari” în inovații au realizat vânzări de peste 200 de milioane de franci elvețieni în prima jumătate a anului. Ne-am menținut previziunile pentru 2025, ținând cont, în același timp, de riscurile și incertitudinile macroeconomice crescute.”

Laurent Freixe, CEO Nestlé

În Zona Europa, creșterea organică a fost de 3,5%, generată de -0,2% RIG și pricing de 3,7%, fiind condusă de Turcia, Peninsula Iberică, țările nordice și Franța. Veniturile din creșterea internă reală (RIG) au trecut pe pozitiv în trimestrul 2, după o scădere în trimestrul 1, susținute de o îmbunătățire a vânzărilor în categoria de cafea și de un RIG pozitiv în domeniul hranei pentru animale de companie. Vânzările raportate au crescut cu 1,5%, ajungând la 8,5 miliarde de franci elvețieni și au inclus un impact de -2,2% din cauza fluctuațiilor cursurilor valutare.

Rezultatele Nestlé în România

„Suntem bucuroși să anunțăm rezultatele financiare pentru prima jumătate a anului ale Nestlé România, reușind să obținem o creștere de 4,8%. Acest rezultat reflectă capacitatea echipei noastre de a furniza produse de înaltă calitate și de a satisface nevoile în continuă evoluție ale consumatorilor noștri. Suntem încrezători în abilitatea noastră de a continua pe aceeași traiectorie, pentru a marca al doisprezecelea an consecutiv de creștere pentru Nestlé România. Mulțumesc încă o dată întregii echipe pentru eforturile depuse în fiecare zi și pentru impactul pozitiv adus în societate.”

Silvia Sticlea, Country Manager, Nestlé România

În primul semestrul al acestui an, Nestlé România a continuat implicarea în proiectele educaționale derulate cu ajutorul Fundației Prais. Astfel, profesori din cele 443 de școli înscrise, aflate în 244 de comunități urbane și rurale, din 35 de județe și Municipiul București, au putut implementa activitățile „learning by doing” din cadrul mișcărilor naționale „Și Eu Trăiesc Sănătos!” – SETS și „Planeta Albastră Contează pe Tine!” PACT sau ale programului „Pet School”. Cadrele didactice au susținut la clase peste 3.300 de ore/lecții tematice bazate pe e-books, filme scurte pe YouTube. Totodată, au angrenat elevii în 77.200 de activități specifice programelor alese. Din anul 2011 și până astăzi, peste 600.000 de elevi cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani au putut face parte din comunitățile acestora. De asemenea, în primele șase luni ale anului, compania a donat 27 tone de alimente în valoare de peste 90.000 de franci elvețieni.

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, cu peste 277.000 de angajați și prezență în 189 de țări. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie, pentru tot parcursul vieții. Cele peste 2.000 de branduri ale Nestlé includ nume emblematice precum NESCAFÉ, Nespresso, Maggi și Nesquik. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani

Secțiune susținută de Raiffeisen Bank

Articole pe aceeași temă: