Peste 1.100 de elevi conectați la educație online prin proiectul Narada
În perioada septembrie - decembrie 2020, patru companii membre ANIS - Deutsche Bank, Fitbit, Softbinator Technologies și Qualitance - s-au implicat...
În perioada septembrie - decembrie 2020, patru companii membre ANIS - Deutsche Bank, Fitbit, Softbinator Technologies și Qualitance - s-au implicat...
ASAP România, Primăria Sectorului 6 al Capitalei și Inspectoratul Școlar al Municipiului București au semnat un acord de parteneriat privind implementarea...
Lidl continuă demersurile de susținere a educației în România și investește 815.000 de lei în programul „Educație Incluzivă de Calitate pentru...
Sistemul Coca-Cola din România, format din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, a făcut public cel mai recent raport de...
The Institute, cu sprijinul Lidl România, a lansat în iunie platforma ASAP (Armata Selectării Atente a Plasticului), un program de responsabilitate...
Grupul Zentiva va contribui cu 20.000 de copaci la împădurirea Văii Vâlsanului din Munții Făgăraș. Derulat prin Fundația Conservation Carpathia, proiectul...
HOSPICE Casa Speranței face eforturi supraomenești pentru a se asigura că bolnavii oncologici de care are grijă au alternative, în actualele...
Nestlé a anunțat că ia măsuri pentru reducerea emisiilor la jumătate până în 2030 și pentru a atinge emisii nete zero...
Cu o investiție de 16 milioane de lei, PepsiCo accelerează utilizarea plasticului 100% reciclat și, din 2021 toate produsele din portofoliile...
Margareta Pâslaru este un icon al muzicii românești, un artist autentic cu un simț al muzicii foarte aparte. Margareta Pâslaru este prima...
O treime (463 milioane) dintre elevii din toată lumea nu au acces la învățarea online atunci când școlile sunt închise din...
Johnson & Johnson România, alături de Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București (UMFCD) prin Centrul de Inovație și...
Pentru a marca Ziua Internațională pentru Eliminarea Violenței Asupra Femeii, pe 25 noiembrie, Avon România lansează masca #SpeakOut, un produs social...
Societatea de Educație Contraceptivă și Sexuală (SECS) lansează, pe Facebook și Instagram, campania #STOPviolenței prin care prezintă diversele forme ale violenței bazate...