fbpx
Companii CSR Stiri Tech

Peste 1.100 de elevi conectați la educație online prin proiectul Narada1 min

21/12/2020 < 1 min read

author:

Peste 1.100 de elevi conectați la educație online prin proiectul Narada1 min

Reading Time: < 1 minut

În perioada septembrie – decembrie 2020, patru companii membre ANIS – Deutsche Bank, Fitbit, Softbinator Technologies și Qualitance – s-au implicat în misiunea organizației Narada și au donat peste 65.000 de lei. Contribuția acestora  a creat un impact direct asupra a 1127 de copii din comunități vulnerabile aflate de la nivel național, elevi care au fost reconectați la educație.

Ecosistem de crowdfunding

Prin această colaborare ANIS sprijină Narada în demersul de a acoperi necesarul instrumentelor care asigură un învățământ la distanță de calitate: accesul la tehnologie și conectivitate, dar și sprijin în instruirea elevilor și profesorilor în folosirea device-urilor.  Proiectul Narada presupune donații printr-un ecosistem de crowdfunding pentru educație, în care atât comunitatea de business, cât și comunitățile locale pot contribui într-un mod activ la potențialul de transformare  a școlilor. Într-o primă etapă s-a intervenit rapid pentru 10 comunități, iar proiectul continuă prin intervenția în altele 20 până la finalul lunii ianuarie.

EDUBox

Etapa a doua a parteneriatului ANIS – Narada se traduce prin proiectul EDUBox – o campanie ce își propune ca până de Crăciun să dăruiască educație pentru încă 100 de copii, prin donații de echipamente necesare unui învățământ la distanță de calitate. Astfel, prin intermediul EDUBox, companiile sau persoanele fizice pot dona device-uri pe care nu le mai folosesc și, printr-un sistem logistic complet – ce include configurare, dezinfectare și livrare  – voluntarii le primesc la domiciliu și le trimit celor în nevoie. Acestea vor fi oferite comunităților în care profesorii investesc deja eforturi pentru a rezolva problema conectivității.

 

 

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *