Companii Interviuri Stiri

Antreprenorii Viitorului. Am început prin a face website-uri dar ne-am dorit să avem propriul nostru produs – Bogdan Nicoară, fondator&CEO Bright Spaces

20 apr. 2022 2 min

Antreprenorii Viitorului. Am început prin a face website-uri dar ne-am dorit să avem propriul nostru produs – Bogdan Nicoară, fondator&CEO Bright Spaces

Reading Time: 2 minute

A început să lucreze încă din perioada liceului, de la 17 ani, devenind antreprenor și nefiind vreodată angajat undeva. Bogdan Nicoară, fondator și CEO Bright Spaces crede însă că o experiență în acest sens l-ar fi ajutat în antreprenoriat.

Din dorința de a crea, am început să muncesc încă din liceu, astfel m-am trezit ca fiind dintotdeauna antreprenor și nu am angajat, a povestit Bogdan la evenimentul Revistei Biz, Antreprenorii Viitorului. ”Poate că nu a fost neapărat calea cea mai bună, pentru că uneori am știut să-mi păstrez angajații valoroși, poate nu am empatizat suficient de mult cu ei, dar am învățat foarte mult din asta, și uneori chiar regret că nu am fost angajat”, spune Bogdan.

A început businessul cu o firmă furnizor de servicii online – 4Ideas – care se ocupa cu realizarea de website-uri pentru companii, ”dar ne doream un produs propriu, prin care să nu rămânem în zona în care suntem un simplu prestator de servicii.

Am încercat, timp de 13 ani să facem mute, peste 25 de proiecte pe care le-am demarat, unele nu s-au finalizat, o experiență și un drumu extrarodinar

Bright Spaces, nu din greșeală, ci din noroc a apărut ca idee, ”pentru că tocmai căutam și ne gândeam la un produs al nostru”, când au fost invitați de către Proptech – furnizor de tehnologie pe zona imobiliară – să participe la o selecție de proiecte start up. S-au gândit că au avut peste 350 de proiecte, așa că ”de ce nu ne-am duce spre zona asta?. ”Am vorbit cu partenerul meu Andrei și ne-am dat seama ca poate fi o soluție de , de altfel am și câștigat acest challenge și am crezut ferm în ideea care poate deveni de succes în viitor”, povestește Bogdan Nicoară.

A urmat ridicarea unei prime runde pre-seed – Sparkling Partener, Ilinca Păun plus Growceanu, fond din Timișoara, apoi au fost acceptați pe un accelarator din UK, și-atunci ”ne-am dat seama că putem fi o companie globală”, a adăugat Bogdan. Soluția noastră optimizează procesele de închiriere și interconectări de soluții și vine ca un serviciu nou, care trebuie adăugat unei soluții de real-estate.

Bright Spaces a atras încă două runde de investiții – după pre-seed, iar în iunie anul trecut cea de a doua rundă s-a ridicat la 1,5 milioane euro. Produsul a fost rescris complet, pentru a fi scalat internațional și pentru a fi adaptabil zonelor cu domeniu imobiliar dezvoltat. Bright Spaces are clienți pe rezidențial și retail din România, Ungaria și UK. ”Deschidem acum biroul de la Londra și sperăm să fim una dintre companile cu creștere accelerată, să ne fixăm ferm pe harta globală a start up-urilor”, a spus CEO-ul Bright Spaces.

Cum găsim oamenii potriviți? E o provocare, e o luptă pentru a aduce talente, nu-ți permiți să dai cele mai bune salarii, dar vrei să ai oameni foarte buni, și trebuie să îi faci să se simtă bine într-o echipă mai mică, dar unde au posibilitatea să se dezvolte și să creeze. ”Cred că este foarte importantă responsabilizarea personală și self-managementul, pentru că într-un mediu atât de agil, cum este imobiliarul, e obligatoriu să faci oamenii din echipă să se simtă și să fie foarte implicați, inclusiv în management”, spune Bogdan Nicoară.

Unde va fi Bright Spaces și echipa în viitor? ”Ne vedem foarte departe peste câțiva ani, sperăm să fim prezenți în toată lumea și să fim o soluție preferată de toată lumea”, a încheiat fondatorul companiei.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: