Stiri

Cum a reușit Modivo să revoluționeze comerțul fashion

Reading Time: 2 minute

MODIVO și-a asumat să revoluționeze comerțul fashion. Lucru pe care l-a și reușit, prin implementarea unor inovații care au ca principal scop îmbunătățirea experienței clienților. Încă de la înființare, din 1996, retailerul și-a propus să pună la dispoziția tuturor produse de la branduri renumite, inclusiv branduri de lux, modă casual sau streetwear.

Retailerul dispune de 38 de magazine online, dar și 35 de magazine fizice în Polonia și Republica Cehă. Astfel, a adus o transformare semnificativă în lumea modei online. A schimbat modul în care oamenii achiziționează și experimentează cumpărăturile. Dorința de a-i oferi clientului confortul suprem în timpul cumpărăturilor, se reflectă în soluțiile revoluționare propuse. 

Compania a eliminat barierele dintre clienți și o varietate de produse de înaltă calitate. Cum? Prin introducerea unei platforme prietenoase și accesibile. Experiența de cumpărături este acum simplificată, iar utilizatorii beneficiază de o navigare ușoară și intuitivă. Fie că se dorește achiziționarea unor tricouri Ralph Lauren pe MODIVO sau pantofi Gino Rossi ori poșete Rage Age, cu doar câteva click-uri, clienții pot găsi produsele dorite.

Ce produse regăsim în portofoliul retailer-ului?

MODIVO dispune de un portofoliu variat, care satisface diverse gusturi și preferințe. Cu o gamă extinsă de produse, reușește să acopere o paletă largă de nevoi. Fiindcă pentru companie, toată lumea contează, și-a propus să construiască colecții dedicate nu doar femeilor. Ci și bărbaților și copiilor. Astfel, întreaga familie poate selecta și achiziționa produsele preferate într-o singură comandă. În ceea ce privește îmbrăcămintea, oferă o gamă completă de piese, de la articole de bază, cum ar fi tricouri, bluze și pantaloni, până la articole mai speciale, precum îmbrăcăminte destinată drumețiilor, lenjerie de corp. Printre colecții, regăsim și o selecție vastă de piese de îmbrăcăminte elegantă. De la rochii de seară la costume business sau ținute casual-chic, poți găsi tot ce ai nevoie pentru a-ți defini stilul personal.

Un outfit complet nu ar fi niciodată la fel fără accesorii la modă. Magazinul online te întâmpină cu o varietate de genți, curele, șepci și alte accesorii pentru a-ți completa ținuta. Iubitorii de pantofi sunt întâmpinați de o gamă variată de încălțăminte modernă. De la pantofi eleganți la sneakers trendy, poți găsi opțiuni pentru orice ocazie și preferințe de stil. 

MODIVO nu este doar o platformă de shopping online. Ci un catalizator al inovației și stilului în industria modei. Este un exemplu care a reușit să revoluționeze comerțul fashion prin implementarea unor inovații de business de succes. Aceste inovații sunt în folosul clienților, care beneficiază în cele din urmă de o experiență de cumpărături de excepție. Cu MODIVO, moda devine accesibilă și plină de posibilități, aducând mereu ceva nou și captivant în lumea cumpărăturilor online.

În magazinul online al Modivo, clienții vor avea la dispoziție o varietate vastă de opțiuni de alegere. 

Tags: Modivo
Team

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

13 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

13 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

14 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

14 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

14 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

14 ore ago