Business Marketing Stiri

Care este noua imagine a vinarsului Brâncoveanu?

12 iul. 2019 2 min

Care este noua imagine a vinarsului Brâncoveanu?

Reading Time: 2 minute

Vinarsul Brâncoveanu, produs de Alexandrion Group, s-a relansat cu o nouă imagine. Noua identitate vizuală a fost dezvăluită pentru prima dată în Paris, în luna mai, iar pe 11 iulie 2019, recenta imagine a fost prezentată în România.

Noua identitate a vinarsului Brâncoveanu vine să consolideze imaginea premium a brandului: o nouă formă  a sticlelor cu emboss „Centuries Old Romanian Craft” și semnătura Brâncoveanu pentru unicitate, un nou logo, o nouă etichetă și o cutie individuală pentru un aspect de impact, rafinat și foarte atractiv.

Designerul care a lucrat la redefinirea identității este Julien Zylbermann, specialist în designul mărcilor pentru branduri de lux.

Vinarsul este o categorie complexă. Cu cât este ținut mai mult la învechit, cu atât mai complex devine din punct de vedere gustativ și olfactiv. Astfel, de la gamele de bază VS (Very Special – învechite trei ani) și VSOP (Very Special Old Pale – învechite cinci ani) se poate ajunge la XO (Extra Old), care necesită o învechire, de minimum șapte ani, dar care poate fi ținut și zeci de ani înainte de a fi îmbuteliat.

”Deși este cunoscut mai degrabă ca aperitiv sau digestiv, vinarsul se poate bucura de întâlniri spectaculoase cu preparate culinare, astfel încât am plănuit pentru evenimentul de lansare o asortare între Brâncoveanu XO și un amuse- bouche pe bază de piept de rață, ciocolată amăruie și portocale”, declară Marinela Ardelean, Global Brand Ambassador Vinars Brâncoveanu

Brâncoveanu VS – are un timp de învechire de 3 ani și se recomandă a fi consumat ca atare sau introdus în cocktail-uri. A acumulat numeroase premii de-a lungul timpului, printre care: în 2017 și 2019 a primit 88, repectiv 93 de puncte la Ultimate Spirits Challenge (SUA) și a fost medaliat cu Aur la Michelangelo International Spirits Awards.

Brâcoveanu VSOP – este învechit 5 ani, poate fi consumat simplu sau folosit ca bază de cocktail-uri. A primit numeroase premii, printre care: în 2017, 2018 și 2019 a acumulat, 88, 94, respectiv 90 de puncte la Ultimate Spirits Challenge (SUA) și a fost medaliat cu Aur la Michelangelo International Spirits Awards.

Brâcoveanu XO  – are în componență o cupă excepțională și este învechit 7 ani. A fost distins cu numeroase premii, printre care: în 2017, 2018 si 2019 a primit 90, 93, respectiv 96 de puncte la Ultimate Spirits Challenge(SUA) și a fost medaliat cu Argint la San Francisco World Spirits Competition și cu Aur la SIP Awards în 2018.

Alexandrion Group este din 2017 singurul producător de single malț din România. Grupul este format din Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piaţă, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti și produse internaţionale. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt: Alexandrion 5* şi 7*, Alexandrion 100, vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova, dar şi alte produse care au asigurat companiei poziţia de lider pe piaţa băuturilor spirtoase şi tradiţionale din România. Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon şi Alexander Gin) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea printr-o achiziţie în domeniul producţiei de vin din România, completând astfel oferta noastră cu vinuri liniștite și spumante premiate, reunite sub entitatea corporate The Iconic Estate.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: