Cum facem cumpărături pe internet?

Cum arată portretul robot al cumpărătorului online? Statisticile Picodi.com arată că este femeie, cu vârsta cuprinsă între 24 și 34 de ani, iar produsele cel mai des cumparate de pe internet sunt: electronicele, articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte, cosmeticele, parfumurile și articolele sportive.

Deși fiecare an este declarat ca fiind anul „mobile”, marea majoritate a românilor preferă să facă cumpărăturile online în mod „tradițional” – prin folosirea calculatoarelor sau a laptopurilor (53%). Telefonul mobil joacă însă un rol important în proporție de 46% și doar 1% folosesc tableta, arată un raport Picodi.com.

Valoarea medie a cumpărăturilor online realizate cu ajutorul smartphone-ului este cu 30 de lei mai mică, decât cele realizate cu ajutorului calculatorului (217 lei respectiv 248 lei).

Românii care fac cumpărături online prin intermediul tabletei cheltuie în medie 232 de lei.Statisticile Picodi.com arată că 56% dintre cumpărători sunt femei, iar 44% sunt bărbați. Cel mai des clienții magazinelor online sunt persoanele cu vârsta cuprinsă între 25-34 de ani (40%), pe al doilea loc fiind cele cu vârsta cuprinsă între 18-24 de ani (22%). 21% din cumpărători au între 35-44 de ani, iar restul de 8%, 6% și 3% reprezintă categoriile 45-54 de ani, 55-64 de ani respectiv 65+.