Tech

Cum moare o retea sociala?1 min

29/04/2013 < 1 min read

author:

Cum moare o retea sociala?1 min

Reading Time: < 1 minut

Medicii fac autopsii pentru a afla cauza deceselor. Dar daca pacientul este o retea sociala, cum putem afla ce a provocat prabusirea sa in cimitirul virtual al internetului? Si, mai ales, putea fi evitat tragicul sfarsit?

Numiti o retea sociala de succes care incepe cu litera F. Sunt sigur ca ati spus Facebook. Pe buna dreptate, in conditiile in care micul proiect online lansat de Mark Zuckerberg in 2004 intr-o camera de camin studentesc a depasit un miliard de utilizatori pe plan global. Dar, cu doi ani inainte, exista o retea de socializare care reusise sa stranga in primele luni de la lansare trei milioane de utilizatori si primea, in 2003, o oferta de cumparare de 30 de milioane de dolari din partea Google, pe care a refuzat-o.

Friendster, caci despre aceasta retea sociala este vorba, a continuat sa creasca, depasind 100 de milioane de utilizatori in 2008, la egalitate la acea vreme cu Facebook. Dar in iulie 2009, in urma unor probleme tehnice si a unui redesign nereusit, traficul si numarul de utilizatori s-au prabusit. Friendster, la fel ca si mai cunoscutul MySpace, au fost invinse de Facebook. Azi, Friendster s-a repozitionat ca o retea dedicata pasionatilor de jocuri video. Ce nu a mers cum trebuia?

Articolul poate fi citit integral in varianta tipartia a revistei Biz nr. 247. Revista este disponibila la chioscurile indoor din retelele Inmedio, supermarketuri si in reteaua de benzinarii Agip.

Abonamentul pe un an la revista Biz este 100 RON (TVA inclus). Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la adresa gabriela.matei@revistabiz.ro

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE