Management Stiri

Cum s-au pregătit proprietarii clădirilor de birouri pentru revenirea angajaților la muncă

6 iun. 2020 2 min

Cum s-au pregătit proprietarii clădirilor de birouri pentru revenirea angajaților la muncă

Reading Time: 2 minute

De la instalarea unor panouri separatoare la recepția clădirilor și utilizarea de stickere pe culoare, scări și intrări, la marcarea orientativă în lifturi și zonele de așteptare ori crearea de culoare și zone speciale dedicate furnizorilor și curierilor, proprietarii clădirilor de birouri din țară au luat o serie de măsuri pentru revenirea angajaților la birouri.

Clădirile de birouri au fost pregătite pentru reîntoarcerea angajaților la locul de muncă. Potrivit Asociației Investitorilor în Real Estate din România (AREI), din care fac parte o serie de proprietari de clădiri de birouri, printre cele mai frecvente măsuri de siguranță luate pentru revenirea angajaților la birouri se numără: instalarea de panouri separatoare la recepția clădirilor, igienizarea și curățarea conform protocoalelor impuse de autoritățile publice, utilizarea de stickere pe culoare, scări și la intrări, marcarea orientativă în lifturi și zonele de așteptare, instalarea de dispensere cu substanțe de dezinfectare a mâinilor în toate zonele de acces în clădiri, în spațiile comune, lângă ușile cu deschidere manuală și în apropierea lifturilor, crearea de culoare și zone speciale dedicate furnizorilor și curierilor.

„Încă de la începutul lunii aprilie, revenirea în siguranță la birou a fost preocuparea principală a asociației și fiecare membru în parte a lucrat la câte un plan de măsuri specifice. În acest context, am avut un dialog constructiv cu autoritățile competente, care ne-au acordat tot suportul lor pentru a contura un demers de pregătire în vederea reîntoarcerii la locul de muncă. Siguranța și sănătatea publică este și va rămâne prioritatea zero pentru noi,” explică Antoanela Comșa, președintele Asociației Investitorilor în Real Estate.

Mai mult, cum una dintre principalele temeri ale angajaților care au revenit la birouri după 15 mai au fost cele legate de transportul în comun, membrii Asociației au pus la dispoziția chiriașilor multiple opțiuni de parcare pentru mijloacele alternative de transport precum biciclete și trotinete electrice.

Foto 2
Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: