Antreprenori Stiri

Cum să deschizi un business în pandemie

25 iun. 2020 2 min

Cum să deschizi un business în pandemie

Reading Time: 2 minute

Cu o investiție de 50.000 de euro, Roxana Dinu și Alexandra Vașvari au deschis, în plină pandemie de coronavirus, Naturaliving.ro, un magazin online cu produse realizate din fibre naturale în țări precum Vietnam sau Indonezia.

Din pasiune pentru obiecte realizate manual din fibre naturale și pentru un stil de viață sustenabil, apropiat de natură, Roxana Dinu și Alexandra Vașvari, două antreprenoare de 33 de ani au dezvoltat NaturaLiving. Cele două antreprenoare au lansat businessul în plină criză de coronavirus, după o investiție inițială de 50.000 de euro.

Lansat oficial în luna iunie 2020, naturaliving.ro este singurul magazin online din România dedicat exclusiv produselor din categoria home&deco, realizate manual,  100% din fibre naturale. Pe naturaliving.ro sunt disponibile peste 130 de produse, toate realizate manual în țări exotice precum Indonezie sau Vietnam, cu livrare imediată către clienții din întreaga țară.

“Am început să dezvoltăm acest proiect încă de anul trecut și am pus accent pe investiția în stocurile de produse, ceea ce ne diferențiază de alte magazine din categoria home&deco de pe piața locală. Ne-am propus să fim o soluție de încredere pentru cei ce își doresc piese unice de mobilier și decorațiuni, cu livrare din stoc, în 24 – 48 de ore, fără să aștepte între 3 și 7 săptămâni sosirea comenzilor.  În prezent, shop-ul online numără peste 130 de produse importate direct, cu proveniență Indonezia și Vietnam, garantând astfel autenticitatea tuturor produselor noastre. Investiția inițială a fost de circa 50.000 de euro, fonduri care au acoperit testarea furnizorilor și plasarea comenzilor inițiale, costurile de import și lansarea magazinului online. Costul produselor variază între 47 și 2.100 lei și acoperă întreaga colecție de mobilier, decorațiuni, accesorii și lifestyle”, spune Roxana Dinu, una dintre cele două fondatoare.

Conform celor două fondatoare, investiția într-un shop online dedicate produselor din fibre natural a venit ca urmare a identificării unor nevoi specifice consumatorului tânăr, urban și dinamic. NaturaLiving își propune să descopere și să creeze noi trenduri în amenajările interioare, cu accent pe înglobarea produselor din fibre naturale în spațiul locuit.

“NaturaLiving este o promisiune pentru inspirație adresată celor care își doresc mobilă și decorațiuni realizate manual, din materiale 100% naturale precum ratanul, bambusul sau iarba de mare. Aceste produse sunt realizate din surse sustenabile, sunt realizate artizanal și au ca inspirație stilul de viață insular. La baza selecției produselor noastre se află cel puțin 3 luni de cercetare și de testare a produselor și a furnizorilor. De aceea,  ne dorim să facem cât mai cunoscute caracteristicile acestor produse, de a arăta modul armonios în care elementele naturale se îmbină cu cele moderne în casele noastre. Pentru 2020, ne propunem să creștem numărul produselor de pe site la 200 și să coagulăm comunități în jurul nostru, consumatori responsabili, iubitori de natură și pasionați de amenajări interioare”, adaugă Alexandra Vașvari, cea de-a doua fondatoare a brandului.

NaturaLiving este magazinul online dedicat exclusiv comercializării produselor realizate manual din fibre naturale, cum ar fi ratanul, bambusul, iuta și iarba de mare. Printre tipurile de produse comercializate se numără colecțiile de mobilier, scaune lounge și scaune suspendate, coșurile împletite din iarbă de mare și zambilă de apă, covoare, dar și accesorii vestimentare.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: