Antreprenori

Răzvan Acsente, Tazz: „Principalul obiectiv pe care-l avem e să inovăm”

23 aug. 2022 3 min

Răzvan Acsente, Tazz: „Principalul obiectiv pe care-l avem e să inovăm”

Reading Time: 3 minute

Edenred și Tazz au lansat un parteneriat prin care clienții celor două branduri pot plăti cu carduri de masă pentru comenzile de pe platforma de livrare. Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer, Tazz ne-a oferit mai multe detalii despre acest parteneriat, dar și despre evoluția spectaculoasă a brandului din ultimii ani.  

Ne puteți spune câteva cuvinte despre parteneriatul recent cu Edenred? De ce ați luat această decizie?

Parteneriatul cu Edenred (prin care am creat în premieră pentru piața de fast delivery opțiunea de plată cu cardurile de masă) face parte din ambiția noastră de a inova prin crearea de plus valoare pentru clienții noștri.

Am lansat această opțiune ca o soluție practică pentru mutarea biroului acasă. Glumeam împreună cu Lelia și echipa de la Edenred că am adus cardurile de masă acolo unde e cea mai mare nevoie de ele, acasă.

Care sunt beneficiile pe care le au clienții? Ce se întâmplă în cazul comercianților din platformă?

Sunt două beneficii practice pentru clienți. După înrolarea foarte simplă a cardului în Tazz, clienții pot selecta/filtra partenerii din rețeaua Edenred pentru pentru plata comenzilor și, în același timp, pot vedea în timp real soldul disponibil, direct în aplicație, fie în secțiunea dedicată din cont, fie în coșul de cumpărături, la selecția plății cu cardul Edenred.

Ce ne puteți spune despre evoluția Tazz din ultimii doi ani? De ce credeți că a înregistrat această creștere?

Pentru noi, creșterea accelerată din ultimii 2 ani, din toate punctele de vedere, oamenii faini din echipă, partenerii cu care construim zi de zi, riderii prin care conectam mii de restaurante și magazine cu oamenii din toată țara și clienții care au încredere în serviciile și promisiunea noastră de brand, toate acestea reprezintă o mare bucurie. Ne-am luat cu toții challenge-ul că putem construi de la zero un business local care să câștige o piață doar cu jucători globali. Prin agilitate, printr-o aplicație superioară din punct de vedere al experienței și printr-un brand care „vorbește” pe limba oamenilor, onest, asumat. Și, sperăm noi, ca prin exemplul că „se poate” să dăm încredere întregului ecosistem de business-uri locale.

Ne puteți spune câteva cuvinte despre principalele tendințe la nivel de consumatori din perioada post-pandemie?

Perioada post pandemie ne-a confirmat faptul că serviciul nostru de livrare rapidă e unul solid, care aduce un avantaj real clienților, creșterile de la lună la lună susținând acest lucru.

În altă ordine de idei, în perioada de vară, distribuția comenzilor la nivel de zi și de ore a urmat cursul vieții oamenilor. Au crescut comenzile plasate în prima parte a zilei vs a doua parte a zilei, atunci când oamenii își petrec mai mult timp în afara locuinței. Pentru zilele de vineri, sâmbătă și duminică vedem o creștere a comenzilor plasate târziu în noapte. Pentru acest lucru, împreună cu restaurantele, am extins oferta de produse disponibile până la 5 dimineața, adaptându-ne și flota de rideri în consecință. În același timp, comenzile de mic dejun din weekend s-au mutat cu câteva ore mai tarziu. Din punct de vedere al produselor comandate, vinerea reprezintă în continuare „ziua răsfățului” pentru oameni, în weekend cresc comenzile de la supermarket.

De curând Genius este disponibil în patru aplicații, inclusiv în Tazz. La ce să se aștepte clienții Genius care vor accesa Tazz?  

Genius, abonamentul la livrare gratuită și oferte exclusive, e cel mai eficient mod de shopping online, cu 99 lei pe an (8,25lei / lună). Dacă ne gândim la numărul de comenzi online pe care le facem lunar pe eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful, de la a doua comandă plasată online deja începem să economisim.

Pe Tazz clienții Genius au livrare gratuită de la mii de restaurante, oferte exclusive, promoții la fiecare eveniment de cooking pe care îl pregătim cu chefii și restaurantele din toată țara și nu ne vom opri aici, pregătim și alte surprise.

Care sunt planurile pentru următoarea perioadă pe care le aveți pentru Tazz?

Principalul obiectiv pe care-l avem e sa inovăm prin lucurile relevante pentru clienți. De la categorii noi de produse, la servicii care le simplifică viața, astfel încât, la final de zi, să le livram timp pentru lucrurile cu adevărat importante pentru ei și cei dragi din jurul lor.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: