Participanții la studiu asociază în principal robotica (88%) și zona de hardware și software (64%) cu inteligența artificială, alte aplicații văzându-le în zona de automobile (63%), medicină (60%) și industria militară (51%).
Aproape jumătate dintre participanții la studiu știu că smartphone-urile integrează inteligență artificială, iar 44% spun că dețin deja un telefon care folosește această tehnologie. Mai mult, 54% intenționează să cumpere unul în următorii doi ani. Cele mai căutate atribute la un smartphone cu inteligență artificială sunt cele care răspund nevoilor de bază a folosirii telefonului mobil: durata de viață mare a bateriei, memorie internă mare, navigare ușoară în meniu, cameră foto performantă și încărcarea rapidă a bateriei. Conform participanților la studiu, Huawei, Samsung și Apple sunt brandurile cu cea mai puternică asociere cu inteligența artificială.
NN România și ING Bank România au susținut peste 1 milion de clienți să beneficieze de protecție financiară prin soluțiile…
Banca Comercială Română (BCR) anunță că de 1 mai 2024, precum și în perioada Sărbătorilor de Paște (3-6 mai), rămâne…
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat o analiză privind cele mai comandate…
Spaniolii de la Iberdrola au vândut compania Eolica Dobrogea One, producător de energie eoliană cu o capacitate de 80 MW,…
Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române, TAROM, va primi un ajutor financiar din partea statului român, în valoare de aproximativ…
Startup-ul românesc theCoRD, care a lansat o soluție AI de team coaching estimează că, până la finalul anului, produsul său…