Studiu: piața serviciilor stomatologice în România

Studiu: piața serviciilor stomatologice în România

6 din 10 români au fost cel puțin o dată la medicul stomatolog în anul 2018, potrivit unui studiu de piață reprezentativ național, realizat de către Millward Brown România în ianuarie 2019, pentru Clinicile Dr. Leahu. Piața serviciilor stomatologice a crescut de la an la an, atât ca număr de cabinete și clinici, cât și ca valoare, ajungând la 4.400

Studiu: Cum se raportează Generația Z la implicarea socială a brandurilor?

Studiu: Cum se raportează Generația Z la implicarea socială a brandurilor?

96% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani cunosc cel puțin o companie care s-a implicat sau se implică activ în rezolvarea problemelor cu impact social din România, în timp ce persoanele cu vârste de peste 35 de ani sunt cel mai puțin informate, afirmând că nu cunosc campanii de responsabilitate socială sau companii care să

Studiu Hunters: tendințe în stilul de viață al românilor

Studiu Hunters: tendințe în stilul de viață al românilor

Doi din trei români sunt dispuși să își ia un an sabatic, iar unul din doi este interesat de activități cu grad ridicat de pericol (sărit cu parașuta, escaladă etc), unii chiar fiind deschiși să practice couch-surfing sau să facă o modificare corporală (tatuaj, piercing). Sunt câteva din concluziile celui mai recent studiu național lansat de Hunters, divizia de trenduri

Studiu Ipsos: Cât de fericiți sunt românii?

Studiu Ipsos: Cât de fericiți sunt românii?

3 din 10 români din mediul urban se declară fericiți, iar 2 din 10 se consideră nefericiți. Relațiile cu persoane apropiate (familie, copii sau prieteni) reprezintă principalul motiv de fericire pentru 57% din locuitorii de la oraș, potrivit unui sondaj al companiei de cercetare de piață Ipsos pe tema fericirii, desfășurat în rândul respondenților din mediul urban din România. Sondajul și-a

Tendințe pe piața de media în 2019

Tendințe pe piața de media în 2019

Echipamentele inteligente conectate, inteligența artificială și vocea vor transforma universul media în acest an, potrivit celui mai recent raport Kantar privind tendințele majore care vor modela în 2019 peisajul media pentru branduri, agenții și platforme de media. Raportul identifică 12 tendințe care vor transforma media în acest an și poate fi descărcat de aici. Instrumentele de analiză avansată și inteligența

Românii, dispuși să plătească mai mult pentru produse românești

Românii, dispuși să plătească mai mult pentru produse românești

80% dintre români caută în mod special produsele românești când merg la cumpărături și trei din patru iubitori de produse românești ar plăti chiar și 30% în plus pentru produse fabricate în România. De ce? Deoarece iubesc România și își doresc să contribuie la bunăstarea României. 47% dintre ei cred că așa pot susține companiile românești și 37% vor să

Cât stau Milenialii pe net?

Cât stau Milenialii pe net?

94% dintre Mileniali navighează pe Internet mai mult de 30 de minute pe zi, media zilnică a timpului petrecut pe Internet fiind de 3,7 ore, arată un studiu cantitativ realizat în luna iulie 2018 de EXACT Business Solutions pe un eșantion reprezentativ la nivel urban, alcătuit din 989 respondenți, utilizatori de internet, 18-32 ani, cu nivel de educație mediu și

Ce vinuri beau românii?

Ce vinuri beau românii?

1000 de producători de vin cu peste 2000 de branduri vând doar 5% din volumul pieței de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arată cel mai nou studiu local – Nielsen Wine Consumers’ Insights.  Ce vin se bea în România? Conform datelor monitorizate în retail de Nielsen România, 60% din piața totală de vin este reprezentată de vânzările

Studiu: milenialii, cariera și timpul lor liber

Studiu: milenialii, cariera și timpul lor liber

Milenialii nu sunt dispuși să renunțe la timpul personal în favoarea carierei. Aceasta este una dintre principalele concluzii ale studiului cantitativ realizat în luna iulie 2018 de EXACT Business Solutions. Aceștia optează pentru cariere care să le permită să-și trăiască viața așa cum își doresc. Astfel, ei reușesc să-și practice de mai multe ori pe săptămână hobby-urile – 31% (fotografie,

Studiu: Cum îmi aleg influencer-ul potrivit?

Studiu: Cum îmi aleg influencer-ul potrivit?

Starcom România a lansat cea de-a cincea ediție a studiului și infograficului despre impactul influencerilor asupra consumatorilor din România.  Ediția din acest an analizează impactul creat de influenceri în categorii de produse precum cosmetice și produse de îngrijire personală, telecom, servicii bancare, alimente și băuturi, automobile, hipermarket-uri și produse pentru casă, decor și DIY. Un plus adus de studiul din