Studiu: milenialii și alimentația

Studiu: milenialii și alimentația

Milenialii caută ”eticheta curată” și preferă ”puțin și bun”, mai exact optează pentru mâncarea realizată din ingrediente a căror proveniență este cunoscută, arată un studiu calitativ desfășurat pe o perioadă de doi ani în interiorul comunității online create, moderate și coordonate de EXACT & WaveTree.Zero, la inițiativa Kiss FM. Discutând timp de 2 ani (din 2016 până în 2018) cu

Ce cadouri își doresc românii?

Ce cadouri își doresc românii?

Dacă sunteți în pană de idei atunci când trebuie să cumpărați cadouri pentru colegii de birou, nu trebuie să vă mai faceți griji. Potrivit unui studiu dat astăzi publicității, un sfert dintre români preferă să primească bani de ziua lor, cu care să își cumpere singuri cadoul. De ziua de naștere, aproape 25% dintre români preferă să primească o sumă

Cum văd românii inteligența artificială?

Cum văd românii inteligența artificială?

Aproape 90% dintre românii din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 24 și 45 de ani au auzit despre inteligența artificială și 68% dintre ei știu și ce înseamnă, potrivit unui studiu realizat de iSense, prezentat în cadrul primei ediții AI Summit, organizat de Huawei România. Participanții la studiu asociază în principal robotica (88%) și zona de hardware și software

Biroul se mută în cloud

Biroul se mută în cloud

La o cafenea sau la un restaurant, în mașină, la mall, în aeroport, acasă – nu-i așa că ați lucrat în mai multe dintre aceste locuri în ultima perioadă? Și ați făcut-o și de pe laptop, dar și de pe mobil. Apoi, ați continuat la birou. Sau ați început la birou și ați continuat în altă parte. În aceste condiții,

Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Înainte de a afla care este cel mai valoros brand din lume, poate că noutatea ce mai mare a studiului realizat anul acesta de Kantar și WPP este că două dintre brandurile nou intrate în top 100 sunt businessuri foarte tinere, care nu au împlinit încă 10 ani de existență pe piață: Uber și Instagram.  Valoarea cumulată a celor mai

Antreprenoriatul în viziunea românilor

Antreprenoriatul în viziunea românilor

Ni se vorbește, deseori, despre cât de frumos este să fii antreprenor. Este un termen din ce în ce mai des uzitat, care are un înțeles aparte pentru români. Studiul AGER 2018, realizat la solicitarea Amway, reliefează exact deschiderea românilor în a porni un business. Probabil, cel mai important rezultat se referă la faptul că în România există încă un

Tinerii români vor să fie antreprenori digitali

Tinerii români vor să fie antreprenori digitali

Potrivit unui sondaj internațional comandat de Vodafone și derulat în 15 țări, tinerii din România între 18 și 24 de ani sunt cei mai încrezători în perspectiva de a avea o carieră în domenii digitale. Peste jumătate (53%) sunt convinși că vor găsi un loc de muncă pe măsura abilităților, rezultat care plasează România pe primul loc în clasamentul pe

Start înscrierilor la atelierul Let’s Go Digital 2018!

Start înscrierilor la atelierul Let’s Go Digital 2018!

Let’s Go Digital! continuă să descopere noi generații de cineaști la Festivalul Internațional de Film Transilvania (25 mai – 3 iunie 2018). Atelierul de film dedicat adolescenților ajunge anul acesta la ediția cu numărul 16. Pasionații de cinema, fotografie și editare video din toată țara – adolescenți cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani – au șansa să își

Studiu: românii și conținutul video online

Studiu: românii și conținutul video online

Internauții români vizionează videoclipuri online aproape în egală măsură atât pe calculator/laptop (83%), cât și pe telefonul mobil (73%). Televizorul pare să fie din ce în ce mai conectat la mediul online (29%). 8 din 10 români vizionează video-uri online pentru relaxare și mai mult de jumătate din nevoia de a învăța ceva nou și pentru inspirație. Alții, pentru a

Generația 2030. Ce aptitudini îi sunt necesare?

Generația 2030. Ce aptitudini îi sunt necesare?

De ce cunoștințe au nevoie copii de grădiniță din ziua de azi pentru a fi pregătiți pe viitor pentru un loc de muncă, dar și pentru viață? Potrivit unui studiu internațional realizat de Microsoft în colaborare cu McKinsey & Company’s Education Practice, cel mai mult va conta dezvoltarea aptitudinilor sociale și emoționale ale elevilor în procesul de învățare. Rezultatele au