Românii, dispuși să plătească mai mult pentru produse românești

Românii, dispuși să plătească mai mult pentru produse românești

80% dintre români caută în mod special produsele românești când merg la cumpărături și trei din patru iubitori de produse românești ar plăti chiar și 30% în plus pentru produse fabricate în România. De ce? Deoarece iubesc România și își doresc să contribuie la bunăstarea României. 47% dintre ei cred că așa pot susține companiile românești și 37% vor să

Cât stau Milenialii pe net?

Cât stau Milenialii pe net?

94% dintre Mileniali navighează pe Internet mai mult de 30 de minute pe zi, media zilnică a timpului petrecut pe Internet fiind de 3,7 ore, arată un studiu cantitativ realizat în luna iulie 2018 de EXACT Business Solutions pe un eșantion reprezentativ la nivel urban, alcătuit din 989 respondenți, utilizatori de internet, 18-32 ani, cu nivel de educație mediu și

Ce vinuri beau românii?

Ce vinuri beau românii?

1000 de producători de vin cu peste 2000 de branduri vând doar 5% din volumul pieței de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arată cel mai nou studiu local – Nielsen Wine Consumers’ Insights.  Ce vin se bea în România? Conform datelor monitorizate în retail de Nielsen România, 60% din piața totală de vin este reprezentată de vânzările

Studiu: milenialii, cariera și timpul lor liber

Studiu: milenialii, cariera și timpul lor liber

Milenialii nu sunt dispuși să renunțe la timpul personal în favoarea carierei. Aceasta este una dintre principalele concluzii ale studiului cantitativ realizat în luna iulie 2018 de EXACT Business Solutions. Aceștia optează pentru cariere care să le permită să-și trăiască viața așa cum își doresc. Astfel, ei reușesc să-și practice de mai multe ori pe săptămână hobby-urile – 31% (fotografie,

Studiu: Cum îmi aleg influencer-ul potrivit?

Studiu: Cum îmi aleg influencer-ul potrivit?

Starcom România a lansat cea de-a cincea ediție a studiului și infograficului despre impactul influencerilor asupra consumatorilor din România.  Ediția din acest an analizează impactul creat de influenceri în categorii de produse precum cosmetice și produse de îngrijire personală, telecom, servicii bancare, alimente și băuturi, automobile, hipermarket-uri și produse pentru casă, decor și DIY. Un plus adus de studiul din

Studiu: 4 din 10 internauți ascultă zilnic muzică pe Youtube

Studiu: 4 din 10 internauți ascultă zilnic muzică pe Youtube

În timpul liber, cei mai multi români, utilizatori de internet, aleg să asculte muzică. Youtube-ul reprezintă opțiunea a 43% dintre aceștia, în timp ce radiourile online sunt preferate de un procent de 31%, conform studiului ”Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel național de 1051 respondenți, utilizatori de internet, cu vârste cuprinse între 18 și

Studenții, pe radarele companiilor

Studenții, pe radarele companiilor

Unul din patru angajatori români intenționează să angajeze studenți până la finalul anului 2018. Peste jumătate (58%) dintre angajatorii români susțin că până la 5% din angajații lor se află încă pe băncile facultăților, în timp ce, la polul opus, în cazul a 22% dintre companii, unul din cinci angajați este student, după cum arată rezultatele unui studiu realizat de

Studiu: milenialii și alimentația

Studiu: milenialii și alimentația

Milenialii caută ”eticheta curată” și preferă ”puțin și bun”, mai exact optează pentru mâncarea realizată din ingrediente a căror proveniență este cunoscută, arată un studiu calitativ desfășurat pe o perioadă de doi ani în interiorul comunității online create, moderate și coordonate de EXACT & WaveTree.Zero, la inițiativa Kiss FM. Discutând timp de 2 ani (din 2016 până în 2018) cu

Ce cadouri își doresc românii?

Ce cadouri își doresc românii?

Dacă sunteți în pană de idei atunci când trebuie să cumpărați cadouri pentru colegii de birou, nu trebuie să vă mai faceți griji. Potrivit unui studiu dat astăzi publicității, un sfert dintre români preferă să primească bani de ziua lor, cu care să își cumpere singuri cadoul. De ziua de naștere, aproape 25% dintre români preferă să primească o sumă

Cum văd românii inteligența artificială?

Cum văd românii inteligența artificială?

Aproape 90% dintre românii din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 24 și 45 de ani au auzit despre inteligența artificială și 68% dintre ei știu și ce înseamnă, potrivit unui studiu realizat de iSense, prezentat în cadrul primei ediții AI Summit, organizat de Huawei România. Participanții la studiu asociază în principal robotica (88%) și zona de hardware și software