Stiri Tech

Dacia a vândut deja 10.000 de mașini online în 2024

16 dec. 2024 2 min

Dacia a vândut deja 10.000 de mașini online în 2024

Reading Time: 2 minute

De la începutul anului, 10.000 de clienți au comandat o mașină prin intermediul platformei Dacia de e-commerce. Clientul cu numărul 10.000 a comandat un nou Duster Extreme, versiune care beneficiază de echipamente precum aer condiționat automat, bare de pavilion modulare, cameră video pentru asistență la parcare și sistem multimedia cu ecran de 10 inci.

Clientul, D.C., un tânăr antreprenor în domeniul IT&Tech, posesor deja al unui model Duster din generația anterioară, a ales să folosească platforma de e-commerce Dacia pentru a comanda noua mașină și a optat pentru metoda de finanțare de tip leasing oferită de Mobilize Financial Services prin care a beneficiat de multiple avantaje incluse în pachetul FlexBox precum asistența rutieră, revizii la reparatorii autorizați și garanție extinsă.

Alegerea noului model Duster este justificată astfel de către client: „Mi-am dorit o mașină spațioasă, pentru deplasările zilnice, dar cu care să pot merge în weekend-uri pe teren accidentat, în zone montane, unde îmi place să evadez uneori, fără să-mi fac griji legate de calitatea drumurilor. Noul design a fost un mare plus, mașina arată foarte bine, sportiv și modern, iar interiorul e și el din altă ligă.”

Lansată în 2018, platforma de vânzări online a mărcii Dacia le oferă clienților posibilitatea de a rezerva și achiziționa un vehicul, dar și de a verifica stocul real și actualizat în timp real pentru toate modelele din gamă.

Rezervarea se face plătind o taxă de 500 de euro, urmând ca diferența de preț să fie achitată la momentul livrării, sau pot alege să plătească integral online. În 2024, numărul clienților care au ales să plătească integral online vehiculul ales a crescut de 5 ori față de anul precedent, cele mai multe comenzi fiind înregistrate de modelul Logan.

Platforma de e-commerce Dacia face parte din strategia pe termen lung de digitalizare a mărcii, menită să îmbunătățească și să simplifice relația cu clienții. În decursul anului 2024, platforma a evoluat pentru a răspunde nevoilor clienților, incluzând acum varianta de a configura și lansa în fabricație online anumite modele, precum și posibilitatea de a accesa 100% online metoda de finanțare oferită de Mobilize Financial Services.

Dacia a dezvoltat în ultimii ani o serie de instrumente specifice, printre care aplicația MyDacia, care oferă acces la o gamă largă de servicii, și Dacia AR, aplicația de realitate augmentată, care le permite utilizatorilor să vadă orice model Dacia la scară naturală și chiar să intre, virtual, în vehicul.

Array

Articole pe aceeași temă: