Peste 60-70% din plățile cu cardul din cumpărături se fac contactless, iar trecerea la plata cu smartphone-ul este un pas natural, spune Cosmin Vladimirescu, country manager pentru România şi Republica Moldova al Mastercard.
Reprezentantul Mastercard a arătat că infrastructura de cceptare pentru plata cu smartphone-ul este deja pregătită. Cosmin Vladimirescu recunoaște însă că va mai dura până să ajungem ca 10% din plăți, spre exemplu, să fie făcute cu telefonul. “Depinde foarte mult și de bănci să ofere astfel de soluții”, a spus reprezentantul Mastercard.
Numărul de carduri bancare din România era, în decembrie 2017, de 16,43 milioane, o creştere de 6,5% pe tot sistemul faţă de decembrie 2016, a declarat Vladimirescu, citând date ale Băncii Naţionale a României (BNR). El a precizat însă că datele BNR nu iau în calcul cardurile de masă, care au înlocuit tichetele de masă, astfel că se adaugă şi acestea – 900.000 în decembrie 2017, astfel că în total, în România, sunt 17,34 milioane de carduri. Totodată, numărul total de carduri active a crescut în ultimul an la 12,45 milioane.
În acelaşi timp, rata de activare a cardului este de 76%, iar numărul total de tranzacţii a crescut cu 21% la 732 milioane. De asemenea, valoarea totală a tranzacţiilor şi volumul tranzacţiilor (plăţi plus retrageri) a crescut cu 30%, ajungând la 63,08 miliarde lei în 2017.
Orange anunță numirea lui Carl Al Khawand în funcția de Chief Financial Officer (CFO) al Grupului Orange România, începând cu…
Călătoria cu metroul face parte din rutina zilnică a milioane de bucureșteni. Rutină pe care KFC, cu ajutorul echipei McCann…
Good2Go, cel mai nou concept de magazin de tip convenience dedicat publicului tânăr și activ, precum și tuturor celor preocupați…
Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…
5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…
Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…