Digi Spania a anunțat vânzarea rețelei sale de fibră optică de acces la domiciliu (FTTH) din 12 provincii către Sota Investments Spain OpCo, SLU, administrată de un consorțiu format din Macquarie Capital, abrdn și Arjun Infrastructure Partners.
Evaluată la o valoare de până la 750 de milioane de euro, această vânzare va îmbunătăți lichiditățile Digi Spania și va permite continuarea investițiilor în extinderea rețelei, potrivit companiei.
Tranzacția, care cuprinde aproximativ 4,25 milioane de locuințe, cu planuri de extindere la 6 milioane de locuințe în termen de trei ani, așteaptă autorizarea necesară pentru investițiile străine directe și aprobarea privind controlul concentrărilor economice.
Digi este prezent pe piața din Spania din 2008. Inițial, compania s-a concentrat pe servicii pentru comunitatea românească din această țară, dar ulterior și-a extins oferta către toți spaniolii. În primul trimestru din acest an, numărul de utilizatori de servicii fixe, internet și telefonie mobilă Digi din Spania a crescut cu 31,5% față de T1 2023 și ajungând la 7 milioane de RGU (revenue generating units). Numărul utilizatorilor de telefonie mobilă a crescut cu 23,6%, ajungând la 5 milioane de RGU, în timp ce numărul utilizatorilor de servicii de internet fix a crescut cu 56,7%, ajungând la 1,5 milioane.
Compania are 7.500 de angajați în Spania, fiind prezentă în 40 de centre regionale din această țară cu birouri și magazii proprii, având peste 7.000 de puncte de prezență la nivel național.
România este parte a Proiectului European pentru Infrastructura de Date Genomice (GDI), o etapă importantă în consolidarea capacităților țării noastre…
Ediția a 2-a a LYNX Festival (4 - 9 iunie) îl aduce în România pe Morten Hilmer, unul dintre cei…
În aplicarea Acordului între Guvernele Republicii Azerbaidjan, Georgia, România și Ungaria privind Parteneriatul Strategic în domeniul Dezvoltării și Transportului Energiei…
Cu EFFIE 2024 care bate la poartă, ne gândim parcă și mai mult la importanța strategiei în comunicare. Astfel, Biz…
Grupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, prin care a marcat trecerea la…
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, lansează două noi game destinate protejării și îngrijirii pielii în sezonul…