Marketing Stiri

Distractie pe bani putini2 min

06/02/2015 2 min read

Distractie pe bani putini2 min

Reading Time: 2 minute

KFC Romania si McCann Bucuresti au lansat Campania “Distractie pe bani putini”, o campanie care promoveaza noua oferta Smart Menu, activa in lunile ianuarie, februarie si martie 2015.

Aceasta este prima campanie KFC preluata din Romania la nivel regional, de la concept, pana la executii vizuale, TV si online.

KFC_post2

“Plecand de la pretul special al Meniului Smart, KFC isi propune sa ii inspire pe eroii urbani ai vremurilor noastre sa isi foloseasca inventivitatea ca sa se distreze cu bani putini: sa se imbrace haios, chiar daca nu isi permit ultima colectie de haine sau sa se distreze prin oras, chiar daca orasul nu e New York”, a declarant Sebastian Olar, Group Creative Director, McCann Bucuresti.

Cele doua spoturi ale campaniei sunt: Cina si Ski.  

Pentru a scoate in evidenta mesajul campaniei si pentru a le atrage atentia fanilor KFC – tineri si mari consumatori de retele de socializare – MRM Romania a lansat o campanie online dedicata. In cadrul campaniei, fanii KFC sunt invitati sa posteze imagini cu distractiile lor de zi cu zi pe bani putini, folosind hashtag-ul #distractiecubaniputini. Hashtag-ul propus de KFC ironizeaza in mod direct un alt hastag faimos #richkidsofinstagram, folosit de copiii de bani gata pentru a-si etala bogatiile.

Mai multe detalii pe pagina dedicata de Tumblr

Tumblr_print screen

Campania va fi activa pe TV, instore, OOH si online, si are in centru comunicarea produsului Smart Menu.

Echipa McCann Bucuresti care a contribuit la aceasta campanie este formata din: Executive Creative Director: Catalin Dobre, Group Creative Director: Sebastian Olar, Group Account Director: Gabriela Alexandrescu, Copywriter: Valentin Lica, Art Director: Robert Soparlache, Senior Account Manager: Simona Geaca, Account Executive: Oana Grigore, AV Producer: Adrian Radu, Corporate Communication Manager: Carmen Bistrian.

MRM Worldwide Romania care a contribuit la aceasta campanie este formata din: Chief Creative Officer: Nir Refuah, Copywriter: Sandra Bold, Art Director: Nadejda Ghilca, Client Service Director: Ionela Buta, Account Manager: Tina Cretu, Senior Account Manager: Gina Zgubea, Web Developer: Alexandra Visan,

Echipa KFC Romania: Chief Marketing Officer: Monica Eftimie, Marketing Director KFC: Monica Douglas, Senior Brand Manager: Gabriel Nenciu, Brand Manager: Mariana Dumitrescu.

Regizor: Anton Groves, Casa de productie: Family Film.

One Comment
  1. […] distractie pe bani putini. “Nu am inventat noi pustii bogati care se lauda, doar am folosit media creata de […]

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE