MRM // McCann Agenţia Anului la Internetics 2017

MRM // McCann Agenţia Anului la Internetics 2017

MRM // McCann, cu 5 trofee și alte 2 nominalizări, a fopst desemnată Agenția Anului la Internetics 201. În cadrul galei au fost acordate 28 de trofee, dintre care 12 trofee de Aur, 12 de Argint și 3 în secțiunile de campanii interactive Ȋn total, au urcat pe scenǎ 15 agenţii: Cohn and Jansen JWT, Golin, Heist Industries, Kubis Interactive,

Leadership la dublu

Leadership la dublu

Care sunt provocările cu care se confruntă noua echipă de management a MRM//McCann România și cum își împart atribuțiile Ionela Buta și Ioana Filip? Din august anul acesta, Nir Refuah s-a mutat la New York, unde a preluat funcția de Executive Creative Technology Director în McCann, iar la conducerea MRM au venit Ionela Buta și Ioana Filip, numirea lor venind

Statistici amare pe deserturi dulci

Statistici amare pe deserturi dulci

Lantul de patiserii Paul Romania lanseaza o noua linie de torturi “Bittersweet” bazata pe statisticile inegalitatii de gen din Romania. Incasarile obtinute din vanzarile acestor dulciuri vor finanta doua activitati ale organizatiei FILIA: un program de informare a femeilor despre drepturile pe care le au pe piata muncii si folosirea instrumentelor legale pentru a combate discriminarea si o campanie de

Ioana Filip, noul Executive Creative Director al MRM//McCann Romania

Ioana Filip, noul Executive Creative Director al MRM//McCann Romania

Ioana Filip a fost promovata ca Executive Creative Director al MRM//McCann Romania, divizia de digital din cadrul McCann Worldgroup Romania. Ioana Filip si-a inceput cariera in publicitate in anul 2006 iar in 2011 s-a alaturat echipei de creatie McCann Bucuresti, lucrand pe unele dintre cele mai mari branduri de pe piata locala, cum ar fi: Vodafone, Coca-Cola sau Unicredit. In

Castigatorii Golden Drum 2015

Castigatorii Golden Drum 2015

Young & Rubicam a fost desemnata Reteaua Anului la editia de anul acesta a Golden Drum. Cu 183 de puncte, acesteia i-a revenit titlul de Golden Net. McCann//MRM Romania a castigat titlul de Agentia Anului, GMP Advertising a fost desemnata Agentia Independenta a anului, iar Vodafone – Brandul Anului. In total au fost acordate 53 de Silver Drums, 32 Golden Drums,

Curatenia de primavara

Curatenia de primavara

MRM Romania si McCann Bucuresti continua pentru Cif, marca aflata in portofoliul companiei Unilever, initiativa lansata la inceputul anului trecut de curatarea strazilor de mesaje si insemne agresive. In februarie anul acesta, a fost initiata campania “Cif curata Romania” pentru curatarea scarilor de bloc. Mecanismul campaniei este urmatorul: oricine se poate inscrie pe www.cif.ro/despre, mentionand adresa blocului, numarul de etaje

Distractie pe bani putini

Distractie pe bani putini

KFC Romania si McCann Bucuresti au lansat Campania “Distractie pe bani putini”, o campanie care promoveaza noua oferta Smart Menu, activa in lunile ianuarie, februarie si martie 2015. Aceasta este prima campanie KFC preluata din Romania la nivel regional, de la concept, pana la executii vizuale, TV si online. “Plecand de la pretul special al Meniului Smart, KFC isi propune