Domo lanseaza noul concept de magazin Pop-Up

Retailerul electroIT Domo a lansat Domo Pop-Up, un concept propriu de magazin cu o suprafata de 10 metri patrati, care comercializeaza o gama selectionata de produse din categoriile telefoane, tablete, laptopuri si accesorii pentru acestea.

Primul magazin din reteaua Domo Pop-Up e deschis din 18 decembrie, in Bucuresti, in incinta parcarii Kaufland Colentina. Pe langa produsele din magazin, clientii vor avea acces la platforma special pusa la dispozitia lor pentru a comanda produsele din portofoliul complet al retailerului, pe www.domo.ro. Magazinele Domo Pop-Up au si terminale speciale pentru plata utilitatilor, reincarcare electronica, rovinieta si alte servicii.

domo-pup-up2

“Magazinul din Bucuresti, in imediata vecinatate a complexului Kaufland, este primul dintr-o serie de 100 de magazine care vor fi deschise pana la sfarsitul anului 2015, in locatii in care am identificat un interes crescut pentru oferta Domo. Urmatoarele orase in care se va inaugura acest nou concept de magazine sunt Calarasi, Resita, Caransebes, Timisoara si Giurgiu”, a declarat Sylvia Kerzbek, marketing manager Domo Retail.

Compania Domo Retail detine o retea nationala de peste 90 de magazine cu mai mult de 1.000 de angajati, precum si platforma online domo.ro.