Antreprenori Stiri

Dragoș Panait lansează cafeneaua de specialitate RUA Espresso Bar

7 sept. 2020 3 min

Dragoș Panait lansează cafeneaua de specialitate RUA Espresso Bar

Reading Time: 3 minute

Cu o investiție de 40.000 de euro, antreprenorul Dragoș Panait, fondatorul Red Angus Steakhouse lansează RUA Espresso Bar, un concept centrat în jurul cafelei de specialitate, prăjite în România de Dropshot Coffee Roasters.

Fabrica Ospitalității, compania care deține restaurantul Red Angus Steakhouse a anunțat deschiderea în București a RUA Espresso Bar, o cafenea de specialitate. Noul concept este centrat în jurul cafelei de specialitate, prăjite în România, de către Dropshot Coffee Roasters.  

“Pentru noi, cei care am creat-o, RUA Espresso Bar reprezintă o cafenea informală, primitoare, în care oaspeții se pot bucura de produse realizate din ingrediente atent selecționate, care celebrează fermierii și tehnicile de preparare a cafelei. În plus, obiectivul nostru este să fim un vecin prietenos, care să creeze legături puternice cu afacerile și consumatorii din proximitate, să interacționăm cu aceștia și să le împărtășim viziunea noastră asupra cafelei și asupra ospitalității”, declară Ionuț Ivan, coproprietar Fabrica Ospitalității.

Localul îi întâmpină pe cei care îi trec pragul cu celebrele variante de Espresso, Long Black, Americano, Cappuccino, Flat White, realizate cu ajutorul aparatului profesional VBM Technique, dar și cu o selecție de produse asociate, delicioase, create local, cum sunt prăjiturile cu brânză și morcov făcute în bucătăria Red Angus Steakhouse sau croissantele Fika18.

Designul RUA Espresso Bar este în concordanță cu spiritul localului. Spațiul cald este amenajat în stil urban, iar unul dintre elementele care îi dau unicitate este pictura supradimensională realizată manual. Ambalajele utilizate pentru luarea la pachet a produselor urmează linia sustenabilitatii, fiind realizate din materiale biodegradabile.

Spațiul intim este dotat cu o terasă exterioară de 12 locuri, în care oaspeții își pot savura cafeaua sau lucra în voie. Investiția în noul concept este de 40.000 Euro, iar aceasta include amenajare, aparatură, traininguri. Programul de funcționare RUA Espresso Bar este de luni până vineri, de la 7:30 la 17:00 și sâmbătă – duminică, de la 08:00 la 18:00.

Angajamentul RUA Espresso Bar pentru o experiență sigură, fără virusuri

La baza funcționării RUA Espresso Bar stă o serie de proceduri și standarde, care se conformează atât legislației în vigoare, cât și normelor interne, extrem de stricte, de igienă și siguranță.

Astfel, întregul personal al cafenelei, va purta măști de protecție, în timpul interacțiunii cu produsele și cu consumatorii. În plus, atât la interior, cât și la exterior, vor exista stații de dezinfectare, pe care oaspeții le pot folosi pe parcursul experienței lor, iar accesoriile vor fi dezinfectate după fiecare contact.

“RUA Espresso Bar este un loc în care ne dorim ca oaspeții să se simtă apreciați și în siguranță, așa că depunem toate eforturile pentru a ne asigura că experiența pe care am pregătit-o este una fără riscuri și virusuri. Cu ajutorul expertizei în HoReCa și a bunei cunoașteri a peisajului local, am reușit să dezvoltăm o proceduri operaționale, care să ne țină în siguranță colegii, prietenii, oaspeții și partenerii”, continuă Ionuț Ivan.

O afacere născută în pandemie

RUA Espresso Bar este o afacere născută în pandemie, sub coordonarea lui Dragoș Panait, fondator al agenției de consultanță Next Root Management Systems.

“Există foarte multe localuri care se închid, în această perioadă, și foarte mulți antreprenori care își pierd încrederea în HoReCa, dar eu consider că, dacă dezvolți conceptul potrivit și creezi un model operațional eficient și orientat către client, șansele să reușești sunt mari. RUA Espresso Bar este o cafenea de suflet, care va oferi oaspeților săi un nivel constant de calitate, pe care se pot baza și la care se vor întoarce întotdeauna cu încredere. Acum, mai mult decât oricând, satisfacția experienței este vitală, iar consumatorii își doresc să primească valoare pentru fiecare leu cheltuit. De aceea, noi am pus la punct un concept care să cucerească și să loializeze, într-un mod natural, uman.”, declară Dragoș Panait, consultant Next Root Management Systems.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: