Drumul tau de la NN poarta semnatura Webstyler

Webstyler semneza campania de lansare a brandului NN Romania in online, iar pe termen lung va asigura strategia de comunicare in social media, la care se vor adauga diferite campanii ce se vor desfasura online.

Pornind de la ideea ca fiecare om isi creeaza propria poveste de viata prin alegerile pe care le face zi de zi, Webstyler a lansat platforma “Drumul tau” . Mesajul se regaseste si in campania offline, platforma online aducand in prim-plan unicitatea fiecarui om si le da vizitatorilor posibilitatea sa spuna ce este esential in viata lor si care sunt acele lucruri care intr-adevar conteaza pentru ei.

Obiectivul principal al briefului primit a fost de a realiza comunicarea in digital in linie cu strategia de comunicare dezvoltata si implementata pentru lansarea brandului NN pe celelalte canale de interactiune cu publicul (TV, radio, outdoor, presa).

Comunicarea rebrandingului NN Romania s-a realizat in etape. La finele anului trecut s-a facut anuntul prin care NN Group a devenit independent de ING Group in urma unei oferte publice initiale. Dupa o campanie de informare directa a clientilor si partenerilor, la inceputul anului a inceput informarea publicului larg dublata de campania globala de rebranding. Recent, a inceput comunicarea noului brand pe baza pozitionarii globale You Matter. Webstyler va comunica pozitionarea si valorile noului in brand in digital.

In Romania, grupul financiar olandez NN integreaza servicii de asigurari de viata, pensii private si management al investitiilor. Prezenta pe piata din Romania din 1997, NN este prima companie internationala de asigurari de viata care a intrat pe piata locala..

NN are peste 2,2 milioane de clienti unici.