Noua campanie Timișoreana este semnată de GMP Advertising și Webstyler

Noua campanie Timișoreana este semnată de GMP Advertising și Webstyler

GMP Advertising și Webstyler semnează campania de vară Timișoreana prin care brandul face cinste românilor cu cinci milioane de beri. Timișoreana continuă aniversarea a 300 de ani de la înființarea fabricii, prin această campanie declinată în TV, radio și digital. Spotul campaniei  Până pe 31 octombrie, oricine va cumpara un produs promoțional poate câștiga una dintre cele cinci milioane de doze

Webstyler relanseaza Pensiopedia

Webstyler relanseaza Pensiopedia

In contextul actual al societatii romanesti in care interesul pentru perioada pensionarii este printre cele mai scazute din Europa, in special in randul tinerilor, Webstyler relanseaza Pensiopedia, platforma online de informare a persoanelor care vor sa economiseasca pentru o pensie dezvoltata de NN. Obiectivul platformei este sa explice cat mai multor romani, intr-un limbaj accesibil,  scopul si mecanismul de functionare

Marketing Research & Trends 2015 prezinta noile trenduri in marketing

Marketing Research & Trends 2015 prezinta noile trenduri in marketing

Pe 6 si 7 octombrie, cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare. Punem pe masa discutiilor cele mai importante trenduri in piata, de la cele care vizeaza comportamentul consumatorului, trenduri in comunicare, pana la trenduri care actioneaza

Atractia lumii de sub ape

Atractia lumii de sub ape

Se gandeste serios sa se reapuce de badminton, un sport la care era foarte bun in liceu. Alearga constant, merge la schi si joaca tenis. Cele mai mari satisfactii sportive le-a descoperit insa odata ce s-a apucat de scuba diving Schiul ii hraneste nevoia de viteza, tenisul pe cea de competitivitate, alergatul il ajuta sa se simta liber, iar cand

Bogdan Nitu, in juriul Golden Drum  

Bogdan Nitu, in juriul Golden Drum  

Bogdan Nitu, Managing Partner si Head of Strategy al agentiei Webstyler, a fost selectat sa faca parte din juriul Golden Drum Multi Channel 2015.  Bogdan Nitu a co-fondat Webstyler in urma cu 15 ani. Pana in prezent, agentia a castigat peste 60 de premii pe scenele marilor festivaluri de publicitate internationale si locale, printre care si Grand Prix-uri la Golden

Drumul tau de la NN poarta semnatura Webstyler

Drumul tau de la NN poarta semnatura Webstyler

Webstyler semneza campania de lansare a brandului NN Romania in online, iar pe termen lung va asigura strategia de comunicare in social media, la care se vor adauga diferite campanii ce se vor desfasura online. Pornind de la ideea ca fiecare om isi creeaza propria poveste de viata prin alegerile pe care le face zi de zi, Webstyler a lansat

Lupta contra depresiei

Lupta contra depresiei

GMP Advertising si Webstyler, in parteneriat cu TVR, organizeaza pe 28 martie 2015 workshop-ul pilot al campaniei  Veteranii Depresiei, o initiativa care isi propune sa scoata aceasta afectiune din randul subiectelor tabu. Campania este una de informare si se adreseaza oamenilor cu istoric depresiv si urmareste recrutarea si instruirea acestora, spre a identifica printre cunostintele lor persoane care se lupta

Premiu pentru puterea povestilor

Premiu pentru puterea povestilor

Webstyler a fost premiata la European Excellence Awards pentru raportul OMV Petrom “The Power of Stories”. Raportul a devansat la categoria CSR Reports lucrari ca BMW Group Sustainable Value Report sau Sustainability Report of HypoVereinsbank, a Member of Unicredit. Strategia de promovare a raportului a avut tactici de promovare in digital si social media toate bazate pe conceptul central: optimismul.

Inca un premiu pentru “Why Don’t You Come Over?”

Inca un premiu pentru “Why Don’t You Come Over?”

Campania “Why Don’t You Come Over?”, realizata de GMP Group (GMP, Webstyler si GMP PR) pentru www.gandul.info a castigat Grand Prix la categoria PR neconventional la cea de-a 15-a editie a Festivalului Golden Hammer, principalul festival de publicitate organizat in Tarile Baltice. In 2013 GMP Advertising, Webstyler si GMP PR au semnat campania integrata “Why Don’t You Come Over?”, ca

Webstyler

Webstyler

<p> <strong>Se definesc prin sintagma “Forward Thinkers”. Dupa 14 ani pe piata, parca li se potriveste mai mult ca niciodata. “Thinkers” exprima atitudinea de consultanti si “Forward” indica o agentie care cauta mereu sa inoveze.</strong></p> <p>  </p> <p> In 2002, la numai doi ani de la infiintare, Webstyler, agentia de digital a grupului GMP, reusea o prima performanta. Obtinea titlul