Dureri de cap combatute cu design nou

Sanofi Romania lanseaza o noua campanie de promovare a brandului Antinevralgic si un nou design de ambalaj in farmacii.

Initiativa face parte dintr-un proiect regional pentru brandurile de analgezice Sanofi din Europa Centrala si de Est.

Agentia care a realizat designul noilor cutii este Carre-Noir, din Franta. Campania de publicitate este semnata de Publicis Romania, iar Free Communication gestioneaza activitatea de PR.

Campania de promovare include un spot TV de 10 secunde care va fi difuzat in perioada octombrie-decembrie 2014.

Noul design va fi promovat si in farmacii prin merchandising si materiale la punctele de vanzare. Conform unor studii de piata recente, in 31% din situatiile dureroase tratate, romanii merg in farmacie pentru a-si cumpara analgezicul, vizibilitatea pe raft fiind din ce in ce mai importanta. Aceleasi studii arata ca, in 58% din cazuri, consumatorii folosesc ce au acasa, iar in 8% din situatii apeleaza la alte solutii decat medicamentele.

La nivel general, compania urmareste consolidarea pozitiei de lider pe piata de analgezice si antiinflamatorii forme solide si dezvoltarea unei platforme solide de crestere pe termen lung.