Categories: MarketingStiri

Echipa de aur

Reading Time: 2 minute

Leo Burnett Group si BRD – Groupe Societe Generale au lansat campania “Exista aur in fiecare dintre noi”, menita sa inspire tinerele generatii de jucatoare de handbal.

Campania marcheaza totodata parteneriatul dintre BRD Groupe Societe Generale si Federatia Romana de Handbal.

Posterul campaniei a fost creat prin folosirea unei cerneli in care a fost amestecata pilitura din medaliile de aur castigate de echipa de handbal feminin a Romaniei, iar imaginea prezinta lotul de handbal feminin al Romaniei, care a castigat editia din 2014 a Campionatului Mondial de Handbal Feminin Under 18.

Campania include un film de making of, care ilustreaza modul in care a fost produsa seria limitata de postere. Imaginile evidentiaza atat pasiunea lotului de handbal feminin, exemplificata prin antrenamente dure, meciuri incrancenate si castiguri rasunatoare, cat si nevoia de a da mai departe valorile care reprezinta aceasta echipa, de la membrele senioare la tinerele generatii.

In cadrul campaniei, Cristina Laslo, Lorena Ostase si Bianca Bazaliu, parte din echipa de junioare care a castigat Campionatului Mondial de Handbal Feminin Under 18, editia din 2014, au vizitat redactiile publicatiilor centrale. Acestea au oferit jurnalistilor posterele reprezentative pentru conceptul “Exista aur in fiecare dintre noi”, in cadrul unei actiuni simbolice menite sa transmita pasiunea jucatoarelor si dorinta de a impartasi importanta castigului.

De asemenea, membrele echipei de handbal feminin a Romaniei au trimis aceste postere catre personalitatile care le-au servit drept inspiratie de-a lungul timpului si la cluburile de handbal unde se antreneaza junioarele care aspira la statutul de campioane.

Toate informatiile legate de aceasta initiativa au fost centralizate pe website-ul aurinfiecare.ro.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:

Din partea Leo Burnett Group: Lorand Balint (Managing Director), Razvan Capanescu (Chief Creative Officer), Alexandru Pomana (Strategic Planning Senior), Razvan Ghilencea (Copywriter), Bianca Dumitrascu (Art Director), Mihai Mateescu (Web Designer), Alin Danila (Programator PHP), Sorin Deleanu (A/V Production Manager), Diana Alexa (Brand Comm Director), Victor Stroe (Planning Director), Razvan Pricop (Print Production Director), Laura Maricescu (PR Manager), Ruxandra Avram (PR Event Manager)

Din partea BRD Groupe Societe Generale: Mircea Tomescu (Brand & Comm Director) si Cosmina Frincu (CSR & Sponsorship manager)

Din partea Red Carpet Studio: Marius Samoila

Din partea Romania TV: Catalin Striblea

 

 

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

15 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago