Categories: CompaniiStiri

Domo lanseaza noul concept de magazin Pop-Up

Reading Time: < 1 minut

Retailerul electroIT Domo a lansat Domo Pop-Up, un concept propriu de magazin cu o suprafata de 10 metri patrati, care comercializeaza o gama selectionata de produse din categoriile telefoane, tablete, laptopuri si accesorii pentru acestea.

Primul magazin din reteaua Domo Pop-Up e deschis din 18 decembrie, in Bucuresti, in incinta parcarii Kaufland Colentina. Pe langa produsele din magazin, clientii vor avea acces la platforma special pusa la dispozitia lor pentru a comanda produsele din portofoliul complet al retailerului, pe www.domo.ro. Magazinele Domo Pop-Up au si terminale speciale pentru plata utilitatilor, reincarcare electronica, rovinieta si alte servicii.

„Magazinul din Bucuresti, in imediata vecinatate a complexului Kaufland, este primul dintr-o serie de 100 de magazine care vor fi deschise pana la sfarsitul anului 2015, in locatii in care am identificat un interes crescut pentru oferta Domo. Urmatoarele orase in care se va inaugura acest nou concept de magazine sunt Calarasi, Resita, Caransebes, Timisoara si Giurgiu”, a declarat Sylvia Kerzbek, marketing manager Domo Retail.

Compania Domo Retail detine o retea nationala de peste 90 de magazine cu mai mult de 1.000 de angajati, precum si platforma online domo.ro.

 

Gabriel Barliga

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

7 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

o zi ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

o zi ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

o zi ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

o zi ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

o zi ago