Stiri Tech

Electrocasnicele mici au avut cele mai multe intrări în service în 2020

26 feb. 2021 2 min

Electrocasnicele mici au avut cele mai multe intrări în service în 2020

Reading Time: 2 minute

Electrocasnicele mici au înregistrat cea mai mare creștere a intrărilor în service în 2020, față de 2019, de 64%, ca urmare a impactului pe care pandemia l-a avut atât la nivelul comportamentului de cumpărare și consum, cât și al utilizării produselor, potrivit Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România.

Pe parcursul anului trecut, românii și-au petrecut mai mult timp în casă decât de obicei, ceea ce a determinat o creștere a incidenței defecțiunilor din cauza utilizării mult mai intense a aparatelor de uz casnic.

Pe fondul creșterii explozive a vânzărilor din categoria electrocasnicelor mici pentru casă, produsul vedetă de anul trecut, mașina de făcut pâine, a cunoscut și o creștere a intrărilor în service, de 50%, față de 2019, iar categoria Home Care (aspiratoare și alte aparate pentru îngrijirea locuinței) a înregistrat o creștere de 56% a intrărilor în service anul trecut, față de 2019.

…chiar și bicicletele de exerciții

Cea mai spectaculoasă creștere a fost, însă, a bicicletelor fixe pentru exerciții, de 192%, pe următorul loc situându-se umidificatoarele/dezumidificatoarele, cu o creștere de 140%.

„Anul trecut a fost un an altfel, în care am gătit mai mult, am făcut curățenie mai des, am petrecut mai mult timp pe internet, laptop și telefon, am început proiecte DIY sau am urmărit programe și filme la televizor, timp de mai multe ore decât de obicei. Nu a fost o surpriză, așadar, că și produsele asociate acestor activități, precum televizoarele și categoriile laptop/desktop și DIY (aparate electrice de bricolaj) au înregistrat creșteri importante ale intrărilor în service, de peste 30% pentru fiecare dintre categoriile menționate. La polul opus, cele mai mari scăderi ale intrărilor în service au fost înregistrare la telefoane (-15%) și produsele electrice de îngrijire a părului (-27%). Una dintre cele mai spectaculoase căderi, dar previzibilă în același timp, a fost pe categoria produselor de navigație auto GPS, de -40%. Toate aceste creșteri și scăderi au reflectat de altfel și tendințele din vânzări de pe piața locală”, a declarat Irina Mincinopschi, director general Depanero.

Categoriile SDA+Home Care au reprezentat anul trecut 20% din totalul intrărilor în service-ul Depanero, față de aproximativ 15% în 2019.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: