Stiri

Epoque, cel mai bun hotel urban din Europa și Regiunea Mediteraneană într-un top al celebrului Condé Nast Johansens

Reading Time: 3 minute

Premieră în industria hotelieră română: Hotelul Epoque a fost desemnat cel mai bun hotel urban din Europa și Regiunea Mediteraneană de ghidul Condé Nast Johansens, un ghid de referință în industria hotelieră mondială, în care apare pentru prima oară un hotel din țara noastră

Epoque, boutique hotel din centrul capitalei,este cel mai bun hotel urban din Europa, conform Condé Nast Johansens, ghid de referință pentru călătorii independenți.

Premiile de Excelență Condé Nast Johansens recunosc, recompensează și onorează ospitalitatea de lux dintr-o colecție atent aleasă de proprietăți din UK, Europa și Regiunea Mediteraneană, America de Nord (SUA, Canada, Mexic și Caraibe), America Centrală și de Sud; Asia, Africa, Orientul Mijlociu și Oceania. Selecția se bazează pe voturi online, feedback-ul oaspeților și rapoartele experților locali pentru hotelurile prezentate pe site-ul www.johansens.com și în Ghidul Internațional al Hotelurilor de Lux Condé Nast Johansens 2024, disponibil în prezent.

Epoque Hotel este singurul hotel din România inclus în colecția Conde Nast Johansens.

„Ne bucurăm că atuurile hotelului Epoque sunt recunoscute la nivel internațional de către unul dintre cele mai importante branduri din industrie, Conde Nast Johansens. L’art de vivre” este parte integrantă din filosofia Epoque și mereu căutăm să oferim oaspeților noștri o experiență excepțională”

Ioana Petrescu, General Manager Hotel Epoque

Epoque este un boutique hotel cu un concept unic pe piață locală, ce reunește toate atributele industriei hoteliere de lux: spații de cazare ample, restaurant fine dinning, SPA cu multiple facilități de relaxare și un centru de evenimente premium.

Arhitectura fațadei Epoque, realizată în stil clasic francez, propune un tribut epocii Micului Paris, în timp ce interioarele dezvăluie o interpretare contemporană a stilului Neo-Românesc tipic primei jumătăți a secolului XX, mizând pe atribute naționale și autentice.

Un nou trend mondial, „bleisure”, călătorii de business extinse pentru relaxare

Peste 75% dintre clienții Hotelului Epoque Relais & Chateaux sunt străini și vizitează capitala pentru afaceri, însă, există și o categorie importantă de clienți din afara țării care vin în București pentru a se relaxa. Sunt interesați să descopere istoria locală, arhitectura și gastronomia. Clienții români vin în general în interes de afaceri, iar cei care sunt în vacanță sunt atrași de experiențe gastronomice, shopping sau evenimente culturale ce au loc în București.

Turismul de weekend vine ca o completare a celui de business din cursul săptămânii și un nou trend mondial,”bleisure”, ce reprezintă călătorii de business extinse în interes personal, prinde contur și pe piața locală.

Din punct de vedere al gradului de ocupare, în  2023, Hotel Epoque se aliniază pieței hotelurilor de 5 stele, media anuala fiind de aproximativ 60%.

Sezonalitatea pentru industria hotelieră din București s-a păstrat în ultimii ani, managementul companiei estimând aceeași tendință și în anii următorii, respectiv ianuarie-februarie grad de ocupare scăzut, cu o curbă ascendentă până în luna mai și descendentă până în luna august și prima jumătate a lunii septembrie, tipar care se repetă și în a doua jumătate a anului, punctul culmintant fiind în luna octombrie și scăzând gradual spre sfârșitul anului.  

În prezent, România este puternic promovată de către publicațiile internaționale drept „o comoară ascunsă”, fiind o destinație foarte sigură și ieftină, spun reprezentanții hotelului Epoque. Însă, anul 2024 se anunță un an dificil, cu creșteri de costuri operaționale și scăderea numărului de călătorii la nivel global, în contextul recesiunii care deja se simte, adaugă managemenul companiei.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

o zi ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago