Estimare eMAG pentru Black Friday: vânzări de 400 milioane de lei

eMAG a pregătit reduceri de 220 de milioane de lei și o ofertă de trei milioane de produse pentru Black Friday, eveniment care în acest an va fi organizat de retailer pe 16 noiembrie. “În urmă cu un an, creșterea comenzilor de Black Friday a depășit așteptările și a confirmat succesul evenimentului de o zi, în care 85% dintre produse au avut cel mai mic preț din tot anul. Anul acesta, eMAG se așteaptă ca valoarea totală a comenzilor să se ridice la 400 de milioane de lei, cu 40 de milioane lei mai mult decât vânzările înregistrate la Black Friday 2017”, a declarat azi Iulian Stanciu, CEO eMAG, în cadrul unei conferințe de presă.

Printre cele trei milioane de produse disponibile, se află televizoare, telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, parfumuri, jocuri și jucării, produse din categoria fashion, dar și auto, mobilă și home and deco și bricolaj. De asemenea, în ofertă se află și produse speciale: 19.000 de nopți de cazare, aur, mașini, motociclete, bijuterii, pachete turistice, bilete la evenimente, abonamente, servicii medicale.

În ceea ce privește comenzile, șeful eMAG promite că acestea vor fi livrate până pe data de 28 noiembrie. Clienții eMAG pot alege să fie expediate prin curier sau vor putea fi ridicate din orice showroo,m eMAG, de la cele peste 600 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poșta Română sau din unul dintre cele 40 de puncte de colectare Easy Box eMAG.

Logistica Black Friday din acest an este susținută și de noul depozit destinat produselor voluminoase, construit într-un timp de 11 luni, costurile totale fiind de 65 de milioane euro. Cu o suprafață de 126.000 de metri pătrați (cât 20 de terenuri de fotbal) și o capacitate de 2 milioane de produse voluminoase mari și medii, noul spațiu este cel mai mare depozit din Sud-Estul Europei. Depozitul a fost construit de către compania românească Bau Construct.

Ajuns la cea de-a opta ediție, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul uriaș de produse aflate în promoții și prin ofertele de preț unice. În 2018, eMAG a investit 2,5 de milioane de euro în servere, servicii de hosting și cloud pentru a păstra experiența de utilizare a site-ului în ziua cu cel mai mare trafic din an.