Eticheta, banda de cadou

Campania Coca-Cola dedicata Craciunului 2014 vine cu o inovatie de ambalaj: eticheta se transforma in banda argintie de cadou.

Sticla Coca-Cola de 0.5 litri PET cu noua eticheta se va gasi in magazine de la mijlocul lunii noiembrie pana la finalul lunii decembrie.

“Prin indemnul ‘Fa pe cineva fericit!‘ vrem sa aratam ca este mai usor ca niciodata sa aducem bucurie si zambete pe buzele celorlalti”, declara Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Coca-Cola Romania si Moldova.

Campania Coca-Cola de Craciun include comunicare PR, activari in digital si BTL, caravana de Craciun Coca-Cola, precum si spoturi TV si proiecte speciale la radio.

Caravana de Craciun Coca-Cola va pleca din Bucuresti la inceputul lunii decembrie si va poposi in alte 4 mari orase din tara.

Portofoliul companiei Coca-Cola cuprinde branduri in valoare de 17 miliarde de dolari, printre care se numara Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apa vitaminizata, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia si Del Valle.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numarul 1 de bauturi carbogazoase, cafea ready-to-drink si sucuri de fructe si nectaruri. Avand cea mai mare retea de distributie de bauturi racoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de tari se bucura de bauturile companiei, consumul depasind 1,9 miliarde de portii pe zi.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).