Generația minților creative

Generația minților creative

Academia Minților Creative, programul de educație financiară și antreprenorială organizat de UniCredit Bank, a încheiat încă o ediție și odată cu ea, cel de-al doilea an de cursuri destinate antreprenorilor din industrii creative. Peste 300 de antreprenori români au participat la cele șase ediții desfășurate până acum. „Academia Minților Creative a fost gândită pentru a veni în întâmpinarea nevoii esenţiale

Antreprenorii la școală

Antreprenorii la școală

Industriile creative generează venituri de circa 16 miliarde de euro anual în Berlin*. În România nu știm încă care este valoarea acestora, dar potențialul este uriaș. Aceasta este una dintre concluziile primei ediții a Academiei Minților Creative, programul de educație financiară și antreprenorială lansat de UniCredit Bank, care a avut loc la finalul lunii aprilie. 50 de minți creative, care au ca

Școală de business pentru mințile creative

Școală de business pentru mințile creative

Cei care au o idee de business îndrăzneață, dar nu știu cum să o transforme într-o afacere de succes sunt oamenii pentru care UniCredit  Bank a creat Academia Minților Creative. Pentru ei și pentru antreprenorii aflați la început de drum, cărora le-ar prinde bine puțin ghidaj, pe căile întortocheate ale mediului de business românesc. Academia Minților Creative este o altfel

UniCredit Bank sprijină industriile creative

UniCredit Bank sprijină industriile creative

UniCredit Bank lansează Romanian Stories, o platformă de promovare a antreprenoriatului creativ, care va aduna poveștile minților creative din întreaga țară în trei secțiuni. Secţiunea „Poveștile noastre” include cele mai importante proiecte și evenimentele speciale susținute de UniCredit Bank. „Poveștile lor” este dedicată poveștilor de viață și de business ale antreprenorilor creativi din România, iar „Povestea ta” reprezintă locul în care alţi creativi