UAPR, IAA, IAB, RAC și ADC*RO: apel pentru apărarea libertății de exprimare artistică

UAPR, IAA, IAB, RAC și ADC*RO: apel pentru apărarea libertății de exprimare artistică

După ce general managerul agenției Papaya a fost chemat să dea declarații la poliție pentru spotul ”Copiii Referendumului”, reprezentanții industriei de publicitate au reacționat printr-un apel comun pentru apărarea libertății de exprimare artistică.  Astfel, UAPR – Uniunea Agențiilor de Publicitate din România, IAA – International Advertising Association, IAB – Interactive Advertising Bureau RAC – Romanian Advertising Council și ADC*RO –

Deadline extins la Scola ADC*RO

Deadline extins la Scola ADC*RO

Inscrierile pentru Scoala ADC*RO, editia a saptea au fost prelungite pana duminica, 26 octombrie, ora 23:59. Inscrierile se fac aici si necesita completarea unui test de admitere cu cinci cerinte: sa povesteasca despre carti favorite, despre clipuri vazute pe internet, despre postari pe Facebook, sa convinga juriul ca trebuie sa devena fani curling, sa mance sanatos si gustos si, in

Castigatorii ADC*RO Awards 2013

Castigatorii ADC*RO Awards 2013

<p> In cadrul galei <a href=”http://www.adcromania.ro”>ADC*RO Awards 2013</a>, care a avut loc pe 2 decembrie, la ArCuB, au fost premiate cele mai creative campanii din Romania din ultimul an.</p> <p>  </p> <p> Cele mai premiate campanii ale serii au fost: “Why Don't You Come Over?”, GMP Advertising pentru Gandul.info, care a castigat 6 premii, printre care trofeul de argint la

Sa re-invatam ce inseamna creativitatea

Sa re-invatam ce inseamna creativitatea

<p> Poate ca in 2018, Sorin Tranca director de creatie,  Friends Advertising,  nu va mai fi in comitetul de  organizare a Festivalului ADC*RO. Insa spera ca festivalul  sa devina peste cinci ani un loc in care orice antreprenor isi va dori sa se afle. Intre timp,  pentru editia de anul acesta, vrea sa jurizeze cat mai putine idei care au

Nu putem fi creativi de dragul creativitatii

Nu putem fi creativi de dragul creativitatii

<p> Alexandru Paius, Senior Partner, Image PR, considera ca este necesara o delimitare mai clara intre advertising si PR. Iar in competitia ADC*RO spera sa fi premiate mai mult campaniile cu rezultate si strategie, in detrimentul celor spectaculoase si atat.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?</strong></p> <p> Creativitatea este importanta in orice tip de

PR-ul trebuie sa lase in urma manierismul

PR-ul trebuie sa lase in urma manierismul

<p> In competitia ADC*RO de anul acesta, Oana Bulexa, Managing Director, The Practice, spera sa gaseasca cat mai putine campanii care sunt o suma de tactici si cat mai putine strategii care sunt de fapt planuri de actiuni. Spera, in schimb, sa descopere agentii care au priceperea de a gandi strategii destepte si care reusesc sa obtina rezultate remarcabile.</p> <p>

Jos engagementul prin premii!

Jos engagementul prin premii!

<p> Bogdan Nitu, General Manager, Webstyler, este decis sa descurajeze orice forma de engagement bazat pe premii. Ori de cate ori va juriza intr-un festival, va depuncta drastic orice lucrare ce demonstreaza engagement prin mijloace materiale.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> In primul rand, e normal sa

Competitia buna e ca un sut puternic

Competitia buna e ca un sut puternic

Creativitatea in online e la fel de importanta ca si in offline. In esenta, e acelasi lucru. Difera doar mediul de transmitere. Vasile Alboiu, Creative Director SENIORHYPER, spera ca clientii sa depaseasca perceptia ca mediul online este “mai ieftin”. De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?Pentru ca printr-o competitie se indeplinesc doua lucruri

Creativitatea se masoara in schimbari

Creativitatea se masoara in schimbari

<p> Concepte cu substanta si abordari destepte. Campanii care aduc o schimbare in comportamentul, atitudinea, gandirea consumatorului. Sunt asteptarile pe care le are Sorina Mihai, Managing Partner, Nicola Porter Novelli, de la campaniile pe care le jurizeaza la ADC*RO Awards.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?</strong></p> <p> PR-ul inseamna o conversatie intre brand si

Online-ul, la nici 15% din potential

Online-ul, la nici 15% din potential

<p> Sorin Bechira, director de creatie, X3, spera ca toti jucatorii din industria de online sa se maturizeze cat mai repede astfel incat sa se produca acele rezultate la care toata lumea se asteapta.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> Pentru ca prin promovarea creativitatii se vor promova