Marketing

Castigatorii ADC*RO Awards 2013

3 dec. 2013 3 min

Castigatorii ADC*RO Awards 2013

Reading Time: 3 minute

<p> In cadrul galei <a href=”http://www.adcromania.ro”>ADC*RO Awards 2013</a>, care a avut loc pe 2 decembrie, la ArCuB, au fost premiate cele mai creative campanii din Romania din ultimul an.</p> <p>  </p> <p> Cele mai premiate campanii ale serii au fost: “Why Don't You Come Over?”, GMP Advertising pentru Gandul.info, care a castigat 6 premii, printre care trofeul de argint la Categoria Online, trofeul de aur la PR si trofeul de argint la Integrated Campaigns, campania “Mini Wreck”, semnata de Geometry Global pentru Opel, care a castigat 4 premii, printre care si trofeul de argint la OOH si trofeul de aur la Direct Communication si campania “Dogs”, realizata de Next Advertising pentru Romanian Traffic Police, campanie care a castigat tot patru premii, inclusiv trofeul de bronz la categoria TV si trofeul de argint la categoria PR.</p> <p>  </p> <p> Primul premiu al serii a fost castigat de Next Avertising, la sectiunea TV / Art, Culture, Media &d Entertainment, pentru  campania: OK-ish, realizata anul acesta pentru Zilele Biz.</p> <p>  </p> <p> In cadrul galei au fost acordate si doua premii speciale: premiul Best Copywriter a fost castigat de Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising, pentru campania “Why don’t you come over?”, iar premiul Art Director of the Year a fost castigat de Raluca Bararu, Art Director Publicis, pentru lucrarea “Dog”, realizata pentru Nutrivet.</p> <p>  </p> <p> Premiul special Tanarul creativ al anului a fost castigat de echipa Daniel Dobrin, Copywriter McCann Erickson si de Alex Beltechi, Art Director Three.</p> <p>  </p> <p> La categoria TV, trofeul de bronz a fost castigat de Next Advertising, pentru spotul “Dogs”, realizat pentru Romanian Traffic Police si au fost oferite si doua trofee de argint. Acestea au fost castigate de catre 23 Communication Ideas, pentru Ciuc Basculanta "Tip Lorry" si de Propaganda, pentru “Hold Up”, pentru Selgros.</p> <p>  </p> <p> La categoria Radio a fost acordat un singur trofeu de argint, lucrarii “Broccoli”, semnata de Publicis Romania, facuta pentru Carrefour.</p> <p>  </p> <p> La categoria Print, s-au oferit doua trofee de bronz, pentru lucrarea “The Chicken Skin Cheesecake”, GMP Advertising pentru Arctic TET Refrigerator si pentru lucrarea “Dog”, Publicis Romania pentru Nutrivet Wild Salmon Oil. Trofeele de arigint si de aur nu s-au oferit la aceasta categorie.</p> <p>  </p> <p> La categoria OOH, trofeul de bronz a fost castigat de Friends Advertising, cu “The Silva Laugh Dispenser” pentru Silva, iar trofeul de argint a fost castigat de Geometry Global, cu “Mini Wreck” pentru Opel.</p> <p>  </p> <p> La Online, trofeul de argint a fost castigat de campania “Why Don't You Come Over?”, GMP Advertising pentru Gandul.info. Trofeele de bronz si de aur nu s-au acordat.</p> <p>  </p> <p> La categoria PR, marele premiu a fost revendicat tot de campania “Why Don't You Come Over?”, iar trofeul de argint a fost castigat de campania “Dogs” semnata de Next Advertising pentru Romanian Traffic Police.</p> <p>  </p> <p> La categoria Direct Communication s-au oferit doua trofee de bronz, pentru “Be your own milkman!”, realizata de SENIORHYPER pentru Napolact si pentru “Football is in the heart”, realizata de Draftfcb Romania pentru UniCredit Tiriac Bank and MasterCard.</p> <p>  </p> <p> In categoria Media a fost premiata o singura campanie: DERO Disruption pentru Dero, semnata de Mindshare Media. Aceasta a obtinut si trofeul de argint in categorie.</p> <p>  </p> <p> In categoria Integrated Campaigns castigatoare a fost tot campania “Why Don't You Come Over?”, premiata cu trofeul de argint.</p> <p>  </p> <p> Ema Prisca, Presedintele ADC Romania a declarat ca incurajeaza creativitatea si ca ADC Romania indeamna la dialog.</p> <p>  </p> <p> "Suntem ingrijorati de nivelul creativ scazut al advertisingului romanesc, reflectat de numarul mic de lucrari inscrise si de calitatea majoritatii lucrarilor participante la festivalul ADC Awards Romania. Suntem ingrijorati si n-ar trebui sa fim singurii. Campaniile de comunicare mediocre sunt mai putin eficiente. E demonstrat. Tot ele sunt cele care omoara entuziasmul oamenilor din agentii, creativilor, iar fara entuziasm nu pot iesi lucruri diferite, inovatoare. ADC Romania indeamna la reflectie si la dialog cu celelalte structuri ale industriei, pentru a incerca sa schimbam ceva", a declarat Ema Prisca.   </p> <p>  </p> <p> In cadrul galei ADC*RO s-au acordat in total 43 de premii, care au  fost castigate de catre 20 agentii:  2ActivePR, 23 Communication Ideas, BORTUN•OLTEANU, Draftfcb Romania, Friends Advertising, Geometry Global, GMP Advertising & Webstyler, GolinHarris, Mindshare Media, Next Advertising, Papaya Advertising, People Public Relationships Agency & Gavrila&Asociatii, Propaganda & V8, Publicis Romania, Rogalski Damaschin Public Relations, Rusu+Bortun Brand Growers si SENIORHYPER.</p> <p>  </p> <p> Lucrarile inscrise in competitie au fost evaluate de catre un juriu format din specialisti ai industriilor reprezentate in concurs si prezidat de Marco Cremona, Executive Creative Director, Y&R Moscova.</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: