Cum transformi un brand în lovemark?

Cum transformi un brand în lovemark?

Cum transformi un brand în lovemark? Cheia succesului este să creezi o echipă. Să poți să selectezi oamenii, sa îi ții lângă tine și să îți înțeleagă viziunea, crede Dragoș Petrescu, Președinte al City Grill Restaurants. “La început visam să îmi pun brandul pe frontispiciul brandurilor mari, naționale sau internaționale (…) Apoi m-a gandit că trebuie să construiesc mai mult

Esecul – prietenul profund al antreprenorului

Esecul – prietenul profund al antreprenorului

Avem voie sa gresim si este minunat ca putem face asta, in felul acesta invatam, considera Felix Tataru, presedinte-fondator al GMP Group, adaugand ca esecul este prietenul profund al antreprenorului. “Stiti probabil vorba <desteptul invata din experienta altora, prostul din experienta proprie>. Eu am aflat-o destul de tarziu”, a spus Felix Tataru, la conferinta ADN Antreprenor. El a aratat ca

Sanatatea financiara, cheia longevitatii companiilor

Sanatatea financiara, cheia longevitatii companiilor

Mentinerea unui nivel adecvat privind sanatatea financiara a firmei și un nivel mai mare de monitorizare a activitatii firmei de catre creditorii financiari sunt cele doua ingrediente ale longevitatii firmelor in economia romaneasca, in ultimele doua decenii, spune Florian Neagu, director adjunct Directia Stabilitate Financiara BNR. “Numarul de firme din economie s-a dublat în ultimele doua decenii – de la

20% din resursele Cris-Tim sunt alocate pentru online

20% din resursele Cris-Tim sunt alocate pentru online

Sunt 8 milioane de conturi pe FB. Cum comunic eu informatii despre brandul meu in nebunia asta? a intrebat Radu Timis, presedinte Cris-Tim, adaugand ca 20% din resursele companiei sunt alocate pentru online. Radu Timis a aratat ca in SUA, spre exemplu, tinerii petrec 12 ore pe zi pe smartphone. “Viteza de schimbare este atat de mare, incat antreprenorii, mai

Ai ADN de antreprenor?

Ai ADN de antreprenor?

Cum iti dai seama care idee de business este buna si care nu? Ce modele sunt de urmat si care de evitat? Cum identifici o nisa cu potential de crestere? Ce rol joaca designul in succesul unui business? La cine apeleaza antreprenorii pentru cele mai bune sfaturi? Pana unde trebuie sa se implice personal un antreprenor in compania sa si